Primjena digitalnog marketinga i reakcije potrošača
Voditeljica: Izv. prof. dr. sc. Ivana First Komen (EFRI)
Članovi projektnog tima:
Izv. prof. dr. sc. Ana Štambuk – EFRI
Doc. dr. sc. Barbara Culiberg – FELU, Slovenija
Doc. dr. sc. Jasmina Dlačić – EFRI
Doc. dr. sc. Maja Vujičić – EFRI
Mr. sc. Jelena Ivanović – doktorandica pri EFRI
Nina Grgurić Čop – EFRI, doktorandica FELU
Jure Fuzul – doktorand pri EFRI
Ivan Smolić – doktorand pri EFRI
Sažetak:
Mala i srednja poduzeća u pravilu primjenjuju digitalni marketing, ali uglavnom pri tome koriste malo resursa fokusirajući se na marketing društvenih mreža pri čemu ga koriste uglavnom u promocijske svrhe, ne kao način upravljanja marketingom. Stoga digitalni marketing ima ograničene učinke. Svrha je istraživanja utvrditi koliko i kako digitalni marketing i njegovi alati mogu biti korisni poslovnim subjektima utvrđujući kako potrošači reagiraju na pojedine alate digitalnog marketinga te analizirajući postkupovne reakcije potrošača prikupljene digitalno. Doprinos se vezuje uz savjete koji će se dati MSP kako svoje ograničene resurse usmjeriti na najučinkovitije upravljanje digitalnim marketingom. Za ostvariti svrhu istraživanja, predviđena je provedba 5 povezanih empirijskih istraživanja kvalitativne i kvantitativne naravi, a kao izvor podataka će se koristiti uglavnom primarni podaci prikupljeni intervjuem influencera i poslovnih subjekata, te anketom među potrošačima, no koristiti će se i sekundarni podaci analizom sadržaja web stranica.
Ključne riječi: digitalni marketing, digitalno oglašavanje, marketing društvenih mreža, online recenzije, influenceri