Bruno Grbac Professor emeritus

Bruno Grbac

Chair:
E-mail:
Phone:

Scientific Research Papers 

Courses

Poslijediplomski studij - Sveučilišni specijalistički studij (MBA)

Proces marketinga
Zakonitosti tržišta i marketing. Analiza situacije. Utvrđivanje snaga i slabosti gospodarskog ili drugog subjekta. Analiza prijetnji i mogućnosti iz okruženja. Analiza ponašanja kupaca. Studij konkurencije. Predviđanje tržišnog potencijala i prodaje.
Definiranje misije i ciljeva poslovanja. Segmentacija tržišta i izbor ciljnog tržišta. Odluke o pozicioniranju. Izbor marketing strategije. Strategija razvoja proizvoda i tržišta, vertikalne marketing strategije.
Kontrola marketing aktivnosti. Vrste kontrole. Utvrđivanje mjerila kontrole, usporedba realiziranih i planiranih veličina, ispravke odstupanja.
Implementacija i organizacija marketing aktivnosti. Odabir primjerene organizacije marketing aktivnosti.

Calendar

PrevNext
April 2025
MoTuWeThFrSaSu
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

This website uses cookies to provide a better user experience and functionality. Find out more

The Ambassador Platform

Chat now