Doris Brčinović: Stručna praksa u KnockOut Travel d.o.o.
Priča o mom putovanju od studentskih klupa do svijeta marketinga započela je prije nekoliko mjeseci zahvaljujući kolegiju Stručna praksa.
Sve je krenulo u KnockOut Travel poduzeću koje mi je pružilo priliku za razvojem znanja i vještina stečenih na fakultetu. Profesionalan i divan tim koji me dočekao u poduzeću uveo me u svijet marketinga te mi pružio priliku da svoje ideje i znanja, uz njihovo mentorstvo, 'izbrusim' i pretvorim u nešto stvarno. Kao član marketinškog tima, moj fokus bio je na upravljanju društvenim mrežama i community-em. Period stručne prakse za mene nije bio samo period učenja, bio je to period u kojem su se poslodavci imali priliku upoznati s mojom radnom etikom, ambicijama i znanjem te mi potencijalno ponuditi posao.
Nakon završetka prakse, stigla je ponuda! Soleas marketinška agencija, poduzeće na čijem su vrhu isti poslodavci, bila je sljedeća stanica na mom putu. Unutar nje nastavila sam se poslovno razvijati i stvarati kroz široku paletu projekata koja uključuje razne industrije – ugostiteljstvo, putovanja, gastro festivale, zabavu itd. Zadaci s kojima se susrećem kreću se od stvaranja i kreiranja sadržaja na društvenim mrežama koje uključuju Instagram, Facebook, TikTok i LinkedIn, preko suradnje s grafičkim dizajnerima , analize tržišta, sve do odgovaranja na upite korisnika. Posebno sam sretna na rezultate praćenja trendova svoje nedavne kampanje - videozapis koji do sada na Instagram i TikTok platformama broji po skoro 3 milijuna pregleda! Pretpostavljam da je videozapis došao i do dobrog broja mojih kolega – studenata, s obzirom na to da se radi o zabavnom videu popularnog baru u srcu Starog grada Rijeke.
Zahvaljujući mojim poslodavcima, od kojih je jedan upravo i alumni EFRI-a, nedavno sam imala priliku sudjelovati na Sajmu franšiza u Zagrebu te na ovogodišnjem Tjednu karijera našeg fakulteta biti gost predavač kod izv. prof. dr. sc. Tomislava Galovića i studentima na smjeru International Business održati predavanje na temu franšiznog poslovnog modela.
Moje je marketinško putovanje tek započelo, a ključan korak bio je odabir pravog poslodavca prilikom odabira stručne prakse. U mom slučaju, mislim da bolje nisam mogla odabrati – mlada, zdrava te poticajna okolina učinila je moj prvi korak u poslovni svijet uvelike lakšim. Stoga preporučujem studentima da tijekom studija u sklopu stručne prakse pomno odabiru svoje poslodavce jer nikada ne znaju kada će netko od njih prepoznati potencijal u njima i dati im priliku za razvoj.