Kristina Kaštelan MA Senior Lecturer

Chair: 81/IV
E-mail: kristina.kastelan@efri.uniri.hr
Phone: (051) 355 133
Office hours: Wednesdays 1.45 - 2.45 pm or with prior notice online
Scientific Research Papers
Curriculum Vitae
Courses
Prijediplomski studij
Poslovni engleski jezik za financije
Poslovni engleski jezik 1
Ciljevi predmeta
Proširivanje jezične kompetencije na srednjoj razini. Upoznavanje jezika struke relevantnog u međunarodnom poslovnom svijetu; ovladavanje strukturama nužnim za komuniciranje u određenim situacijama ( formalnim i neformalnim); osnove poslovnog dopisivanja.
Sadržaj predmeta
Uvod. Utvrđivanje i proširivanje jezične kompetencije na srednjoj razini kroz obradu i usvajanje temeljnih jezičnih struktura, analiziranje najčešćih grešaka, gramatičkih jedinica koje uvode u specifičnosti jezika struke ( morfologija, sintaksa i semantika) Uvod u poslovni jezik. Usvajanje pojmova i ključnog vokabulara poslovnoga jezika postiže se korištenjem i obradom autentičnih tekstova i materijala za razvijanje četiriju vještina: čitanje, slušanje, pisanje i komuniciranje. Organizacija poduzeća. Zapošljavanje. Predstavljanje i opisivanje organizacijske strukture. (''The Philips Story''). Pisanje zamolbi, analiziranje vokabulara natječaja za posao, pisanje životopisa, intervjui , aktivno slušanje i analiza autentičnih tekstova. Maloprodaja. Franšiza. Međunarodno poslovanje. Poslovanje i okoliš: ključni vokabular, diskusija i analiza tekstova, pisanje jednostavnog izvješća temeljenog na informacijama dobivenih putem intervjua; e-mail poruke u poslovnoj korespondenciji; različiti stilovi menadžmenta u međunarodnom poslovanju; traženje sponzora u usmenim pregovorima i putem pisane korespondencije. Bankarstvo. Burze: Osnovni pojmovi, frazemi, čitanje i razumijevanje financijskih izvješća koje uključuju informacije o kretanju cijena dionica na tržištu, analiza slučajeva, diskusija, pisanje sažetaka. Opisivanje promjena kroz vježbu čitanja grafova, tabela i pokazatelja: glagoli i prilozi, imenice i pridjevi kojim pomoću kojih opisujemo nagli, postupni, ujednačeni ili drastični pad - rast.
Proširivanje jezične kompetencije na srednjoj razini. Upoznavanje jezika struke relevantnog u međunarodnom poslovnom svijetu; ovladavanje strukturama nužnim za komuniciranje u određenim situacijama ( formalnim i neformalnim); osnove poslovnog dopisivanja.
Sadržaj predmeta
Uvod. Utvrđivanje i proširivanje jezične kompetencije na srednjoj razini kroz obradu i usvajanje temeljnih jezičnih struktura, analiziranje najčešćih grešaka, gramatičkih jedinica koje uvode u specifičnosti jezika struke ( morfologija, sintaksa i semantika) Uvod u poslovni jezik. Usvajanje pojmova i ključnog vokabulara poslovnoga jezika postiže se korištenjem i obradom autentičnih tekstova i materijala za razvijanje četiriju vještina: čitanje, slušanje, pisanje i komuniciranje. Organizacija poduzeća. Zapošljavanje. Predstavljanje i opisivanje organizacijske strukture. (''The Philips Story''). Pisanje zamolbi, analiziranje vokabulara natječaja za posao, pisanje životopisa, intervjui , aktivno slušanje i analiza autentičnih tekstova. Maloprodaja. Franšiza. Međunarodno poslovanje. Poslovanje i okoliš: ključni vokabular, diskusija i analiza tekstova, pisanje jednostavnog izvješća temeljenog na informacijama dobivenih putem intervjua; e-mail poruke u poslovnoj korespondenciji; različiti stilovi menadžmenta u međunarodnom poslovanju; traženje sponzora u usmenim pregovorima i putem pisane korespondencije. Bankarstvo. Burze: Osnovni pojmovi, frazemi, čitanje i razumijevanje financijskih izvješća koje uključuju informacije o kretanju cijena dionica na tržištu, analiza slučajeva, diskusija, pisanje sažetaka. Opisivanje promjena kroz vježbu čitanja grafova, tabela i pokazatelja: glagoli i prilozi, imenice i pridjevi kojim pomoću kojih opisujemo nagli, postupni, ujednačeni ili drastični pad - rast.
Poslovni engleski jezik 2
Ciljevi predmeta
Postizanje više jezične kompetencije u služenju različitim stručnim tekstualnim žanrovima. Ovladavanje jezičnim strukturama i poslovnom terminologijom nužnom za komuniciranje u poslovnim situacijama. Razvijanje tehnike dekodiranja stručnog teksta na primjeru autentičnog materijala. Korištenje stručnih i enciklopedijskih rječnika.
Sadržaj predmeta
Burza. Osnovni pojmovi, frazemi, čitanje i razumijevanje financijskih izvješća. Uvoz-izvoz. Globalizacija: : Ključni vokabular o međunarodnim organizacijama (WTO, EFTA, OECD i dr.) i Europskoj uniji. Uvoz i izvoz. Prednosti i nedostaci globalizacije – analiza slučajeva, razvijanje prezentacijskih vještina, izražavanje i argumentiranje svojih stavova, analiza i evaluacija kulturoloških razlika: opasnosti i zamke na koje nailazimo ulaskom na strana tržišta kao što su Indija, Kina i sl. Uspješnost poslovanja. SWOT analiza. Godišnja izvješća. Fakture. Teretnice: analiza autentičnih tekstova, slušanje, pisanje bilješki i komentara, pretraživanje Interneta i usporedba godišnjih izvješća kompanija. Osnivanje poduzeća. Poduzetništvo. Udruživanje i preuzimanje poduzeća: Osnovni pojmovi: mala i srednja poduzeća, multinacionalne kompanije, dionička društva, društva s ograničenom odgovornošću, partnerstvo, poduzetništvo. Problemi udruživanja i preuzimanja. Diskusija i igranje uloga; sastanak: specifični jezik, korisni izrazi i pisanje zapisnika. Marketing. Oglašavanje. Poslovni mediji: tehnike marketinškog istraživanja, reklamiranje proizvoda, logotip, marke, odnosi s javnošću, publicitet, oblici poslovnih medija. Poslovna korespondencija. Pisanje upita, žalbi, ponuda, kratkih izviješća, ponuda, preporuka i sažetaka.
Postizanje više jezične kompetencije u služenju različitim stručnim tekstualnim žanrovima. Ovladavanje jezičnim strukturama i poslovnom terminologijom nužnom za komuniciranje u poslovnim situacijama. Razvijanje tehnike dekodiranja stručnog teksta na primjeru autentičnog materijala. Korištenje stručnih i enciklopedijskih rječnika.
Sadržaj predmeta
Burza. Osnovni pojmovi, frazemi, čitanje i razumijevanje financijskih izvješća. Uvoz-izvoz. Globalizacija: : Ključni vokabular o međunarodnim organizacijama (WTO, EFTA, OECD i dr.) i Europskoj uniji. Uvoz i izvoz. Prednosti i nedostaci globalizacije – analiza slučajeva, razvijanje prezentacijskih vještina, izražavanje i argumentiranje svojih stavova, analiza i evaluacija kulturoloških razlika: opasnosti i zamke na koje nailazimo ulaskom na strana tržišta kao što su Indija, Kina i sl. Uspješnost poslovanja. SWOT analiza. Godišnja izvješća. Fakture. Teretnice: analiza autentičnih tekstova, slušanje, pisanje bilješki i komentara, pretraživanje Interneta i usporedba godišnjih izvješća kompanija. Osnivanje poduzeća. Poduzetništvo. Udruživanje i preuzimanje poduzeća: Osnovni pojmovi: mala i srednja poduzeća, multinacionalne kompanije, dionička društva, društva s ograničenom odgovornošću, partnerstvo, poduzetništvo. Problemi udruživanja i preuzimanja. Diskusija i igranje uloga; sastanak: specifični jezik, korisni izrazi i pisanje zapisnika. Marketing. Oglašavanje. Poslovni mediji: tehnike marketinškog istraživanja, reklamiranje proizvoda, logotip, marke, odnosi s javnošću, publicitet, oblici poslovnih medija. Poslovna korespondencija. Pisanje upita, žalbi, ponuda, kratkih izviješća, ponuda, preporuka i sažetaka.
Poslovne komunikacijske vještine na engleskom jeziku
Ciljevi predmeta
Glavni cilj je osposobiti studente da stečena znanja u tijeku preddiplomskog studija Ekonomije i Poslovne ekonomije primjene u izražavanju i argumentiranju svojih mišljenja i stavova na engleskom jeziku. Primjenom kognitivnog pristupa engleskom jeziku za potrebe struke cilj je unaprijediti jezičnu kompetenciju studenata s više na naprednu razinu u služenju različitim jezičnim žanrovima za uspješno komuniciranje, pregovaranje, vođenje sastanaka i diskusija, te javne nastupe u suvremenom poslovnom svijetu u kojem je engleski jezik lingua franca.
Sadržaj predmeta
Obrada složenih jezičnih struktura, kolokacija, frazema i idioma. Modalni glagoli u izražavanju volje, vjerojatnosti, sigurnosti, mogućnosti, složene rečenice, pasivne konstrukcije, indirektni i hipotetski govor, uporaba frazema i idioma. Uvodna diskusija o menadžerskim guruima kao što su P. Drucker, S.R. Covey, Lee Iaccocca, L. Edvinsson, J. Riddersträle i K. Nordström, N. Klein. Prema izboru, studenti biraju knjige koje će pročitati na engleskom jeziku i koje će u tijeku semestra obraditi kao svoj seminarski rad i prezentirati.
Kognitivni pristup komunikacijskim vještinama:
imidž, stereotipovi i identiteti; Kognitivni i kulturalni modeli; Europski identitet
Konceptualne sličnosti i razlike –analiza verbalne i neverbalne komunikacije kao preduvjet (ne)uspješne komunikacije
Pregovaranje: elementi, vrste i oblici pregovora, koncepti kao što su prisutnost dvaju ili više stranaka u pregovorima, određeni cilj, diskusija, kompromis i postizanje sporazuma–radionica
Prezentiranje: prezentacijski alat i prezentacijski materijali, pripreme
Govorništvo: faze u pripremi I izradi govora, motiviranje slušatelja, kako započet govor –radionica
Poslovna korespondencija: pisanje bilješki, eseja, poslovnih pisama i izvješća, seminarski rad
Glavni cilj je osposobiti studente da stečena znanja u tijeku preddiplomskog studija Ekonomije i Poslovne ekonomije primjene u izražavanju i argumentiranju svojih mišljenja i stavova na engleskom jeziku. Primjenom kognitivnog pristupa engleskom jeziku za potrebe struke cilj je unaprijediti jezičnu kompetenciju studenata s više na naprednu razinu u služenju različitim jezičnim žanrovima za uspješno komuniciranje, pregovaranje, vođenje sastanaka i diskusija, te javne nastupe u suvremenom poslovnom svijetu u kojem je engleski jezik lingua franca.
Sadržaj predmeta
Obrada složenih jezičnih struktura, kolokacija, frazema i idioma. Modalni glagoli u izražavanju volje, vjerojatnosti, sigurnosti, mogućnosti, složene rečenice, pasivne konstrukcije, indirektni i hipotetski govor, uporaba frazema i idioma. Uvodna diskusija o menadžerskim guruima kao što su P. Drucker, S.R. Covey, Lee Iaccocca, L. Edvinsson, J. Riddersträle i K. Nordström, N. Klein. Prema izboru, studenti biraju knjige koje će pročitati na engleskom jeziku i koje će u tijeku semestra obraditi kao svoj seminarski rad i prezentirati.
Kognitivni pristup komunikacijskim vještinama:
imidž, stereotipovi i identiteti; Kognitivni i kulturalni modeli; Europski identitet
Konceptualne sličnosti i razlike –analiza verbalne i neverbalne komunikacije kao preduvjet (ne)uspješne komunikacije
Pregovaranje: elementi, vrste i oblici pregovora, koncepti kao što su prisutnost dvaju ili više stranaka u pregovorima, određeni cilj, diskusija, kompromis i postizanje sporazuma–radionica
Prezentiranje: prezentacijski alat i prezentacijski materijali, pripreme
Govorništvo: faze u pripremi I izradi govora, motiviranje slušatelja, kako započet govor –radionica
Poslovna korespondencija: pisanje bilješki, eseja, poslovnih pisama i izvješća, seminarski rad
Poslovni engleski jezik 3
Ciljevi predmeta
Unapređivanje jezične kompetencije s više na naprednu razinu u služenju različitim jezičnim žanrovima; potpuno razumijevanje i samostalno snalaženje u svim poslovnim situacijama; samostalno sudjelovanje u diskusijama ugovaranja i pregovaranja; samostalno profesionalno pisanje bilješki, poslovnih pisama i izvješća.
Sadržaj predmeta
Ekonomska infrastruktura. Globalizacija. Europska Unija. Multinacionalne korporacije. Poslovno okruženje. Ekologija: ključni vokabular neophodan za razumijevanje složenih tekstova i aktivnog sudjelovanja u analizi slučajeva kao što su prednosti i nedostaci globalizacije, analiza kulturoloških razlika, ulazak na strana tržišta. Menadžment. Vodstvo. Uloga menadžera. Odlučivanje. Upravljanje vremenom. Nakon uvođenja ključnog vokabulara o planiranju i strategijama, postavljanju ciljeva (MBO); SWOT analizi, upravljanja vremenom, analiza tekstova različitih menadžerskih gurua. Teme: Nova zbilja, Funky business, Karaoke menadžment, Korporacijska longituda. Studenti istražuju standardne kriterije za određivanje uspješnih menadžera i uspoređuju njihove zajedničke osobine. Analiza slučajeva, diskusija i samostalno pisanje kratkih referata. Organizacijska struktura poduzeća. Motivacija. Društvena odgovornost. Poslovna etika: usporedba klasičnih organizacijskih struktura i struktura koje nameće novo doba globalizacije, Interneta. Analiza odabranih tekstova iz Karaoke menadžmenta, Korporacijske longitude, Teorije motivacije- prije i sada, društvena odgovornost i poslovna etika. Analiza slučajeva neodgovornosti, ne-etičnosti i posljedica koje slijede, diskusija. Proizvodnja. Proizvodi. Marketing. Oglašavanje. Konkurencija. Odabrani tekstovi iz Marketing menadžmenta (P. Kotler), analiza tekstova, analiza slučajeva uspješnih i manje uspješnih proizvoda, temeljni čimbenici uspješnog oglašavanja, utjecaj reklama na potrošača. Analiza slučajeva, diskusija o reklamiranju proizvoda, logotipu, markama, odnosima s javnošću, publicitetu i poslovnim medijima: radio i televizija, novine, časopisi. Utjecaj reklama na potrošača i na svakodnevni život pojedinca. Bankarstvo. Burze. Vrijednosnice. Novac. Računovodstvo. Financijska izvješća. Osnovni pojmovi, ključni vokabular, analiza tekstova, formulara, slušanje, pisanje bilješki i komentara, pretraživanje Interneta i usporedba godišnjih izvješća kompanija. Međunarodna razmjena. Poduzetništvo. Udruživanje i preuzimanje poduzeća: Osnovni pojmovi: mala i srednja poduzeća, multinacionalne kompanije, dionička društva, društva s ograničenom odgovornošću, partnerstvo, poduzetništvo. Problemi s kojima se suočavaju poduzeća prilikom udruživanja i preuzimanja. Analiza autentičnih tekstova na primjerima iz prakse. Pretraživanje Interneta, igranje uloga i analiza slučajeva.
Unapređivanje jezične kompetencije s više na naprednu razinu u služenju različitim jezičnim žanrovima; potpuno razumijevanje i samostalno snalaženje u svim poslovnim situacijama; samostalno sudjelovanje u diskusijama ugovaranja i pregovaranja; samostalno profesionalno pisanje bilješki, poslovnih pisama i izvješća.
Sadržaj predmeta
Ekonomska infrastruktura. Globalizacija. Europska Unija. Multinacionalne korporacije. Poslovno okruženje. Ekologija: ključni vokabular neophodan za razumijevanje složenih tekstova i aktivnog sudjelovanja u analizi slučajeva kao što su prednosti i nedostaci globalizacije, analiza kulturoloških razlika, ulazak na strana tržišta. Menadžment. Vodstvo. Uloga menadžera. Odlučivanje. Upravljanje vremenom. Nakon uvođenja ključnog vokabulara o planiranju i strategijama, postavljanju ciljeva (MBO); SWOT analizi, upravljanja vremenom, analiza tekstova različitih menadžerskih gurua. Teme: Nova zbilja, Funky business, Karaoke menadžment, Korporacijska longituda. Studenti istražuju standardne kriterije za određivanje uspješnih menadžera i uspoređuju njihove zajedničke osobine. Analiza slučajeva, diskusija i samostalno pisanje kratkih referata. Organizacijska struktura poduzeća. Motivacija. Društvena odgovornost. Poslovna etika: usporedba klasičnih organizacijskih struktura i struktura koje nameće novo doba globalizacije, Interneta. Analiza odabranih tekstova iz Karaoke menadžmenta, Korporacijske longitude, Teorije motivacije- prije i sada, društvena odgovornost i poslovna etika. Analiza slučajeva neodgovornosti, ne-etičnosti i posljedica koje slijede, diskusija. Proizvodnja. Proizvodi. Marketing. Oglašavanje. Konkurencija. Odabrani tekstovi iz Marketing menadžmenta (P. Kotler), analiza tekstova, analiza slučajeva uspješnih i manje uspješnih proizvoda, temeljni čimbenici uspješnog oglašavanja, utjecaj reklama na potrošača. Analiza slučajeva, diskusija o reklamiranju proizvoda, logotipu, markama, odnosima s javnošću, publicitetu i poslovnim medijima: radio i televizija, novine, časopisi. Utjecaj reklama na potrošača i na svakodnevni život pojedinca. Bankarstvo. Burze. Vrijednosnice. Novac. Računovodstvo. Financijska izvješća. Osnovni pojmovi, ključni vokabular, analiza tekstova, formulara, slušanje, pisanje bilješki i komentara, pretraživanje Interneta i usporedba godišnjih izvješća kompanija. Međunarodna razmjena. Poduzetništvo. Udruživanje i preuzimanje poduzeća: Osnovni pojmovi: mala i srednja poduzeća, multinacionalne kompanije, dionička društva, društva s ograničenom odgovornošću, partnerstvo, poduzetništvo. Problemi s kojima se suočavaju poduzeća prilikom udruživanja i preuzimanja. Analiza autentičnih tekstova na primjerima iz prakse. Pretraživanje Interneta, igranje uloga i analiza slučajeva.
Poslovni engleski jezik 4
Ciljevi predmeta
Unapređenje jezične kompetencije s više na naprednu razinu u služenju različitim jezičnim žanrovima; potpuno razumijevanje i samostalno snalaženje u svim poslovnim situacijama; samostalno sudjelovanje u diskusijama ugovaranja i pregovaranja; samostalno profesionalno pisanje bilješki, seminarskih radova, poslovnih pisama i izvješća.
Sadržaj predmeta
Obrada i usvajanje pojmova i ključnog vokabulara te unapređenje jezičnih kompetencija korištenjem i obradom autentičnih tekstova i materijala u okviru sljedećih tema: Razvoj karijere. Poslovna etika. Poslovna praksa. Poslovni rizik. SWOT analiza. PEST analiza. Timski rad. Faktori uspjeha i rješavanje problema. Ospobljavanje i stručno usavršavanje. Vodstvo. Poslovni sastanci (tehnička strana i jezik sudjelovanja). Telefonski razgovori. Brainstorming. Sudjelovanje u raspravama. Kolokacije.
Unapređenje jezične kompetencije s više na naprednu razinu u služenju različitim jezičnim žanrovima; potpuno razumijevanje i samostalno snalaženje u svim poslovnim situacijama; samostalno sudjelovanje u diskusijama ugovaranja i pregovaranja; samostalno profesionalno pisanje bilješki, seminarskih radova, poslovnih pisama i izvješća.
Sadržaj predmeta
Obrada i usvajanje pojmova i ključnog vokabulara te unapređenje jezičnih kompetencija korištenjem i obradom autentičnih tekstova i materijala u okviru sljedećih tema: Razvoj karijere. Poslovna etika. Poslovna praksa. Poslovni rizik. SWOT analiza. PEST analiza. Timski rad. Faktori uspjeha i rješavanje problema. Ospobljavanje i stručno usavršavanje. Vodstvo. Poslovni sastanci (tehnička strana i jezik sudjelovanja). Telefonski razgovori. Brainstorming. Sudjelovanje u raspravama. Kolokacije.
Diplomski studij
Poslovni engleski jezik za financije
Ciljevi predmeta
Postizanje napredne jezične kompetencije u služenju različitim stručnim tekstovima iz područja računovodstva i financija. Usvajanje stručne terminologije i proširivanje vokabulara, posebice iz područja financija i računovodstva. Tehnika dekodiranja stručnog teksta na primjeru autentičnog materijala. Ovladavanje akademskom razinom obrade i izlaganja sadržaja, te razvijanje ostalih jezičnih vještina potrebnih u poslovnom sektoru.
Sadržaj predmeta
- Obrada i usvajanje temeljnih pojmova i jezičnih kompetencija unutar sljedećih tematskih cjelina:
- Računovodstvo i financije u vrijeme globalizacije
- Računovostvene politike i standardi
- Računovodstvena načela i pretpostavke
- Izvještavnje
- Godišnji finacijski izvještaji
- Poslovanje poduzeća
- Vrednovanje imovine (deprecijacija i amortizacija)
- Finacijske institucije
- Vrste banaka
- Investicije
- Start-up kapital
- Vrste dionica
- Vrste obveznica
- Izvedenice
- Trgovanje opcijama
- Upravljanje rizicima
- Investicijski kreditni rating
- Insloventnost
- Revizija
- Vrste revizijskog mišljenja
Postizanje napredne jezične kompetencije u služenju različitim stručnim tekstovima iz područja računovodstva i financija. Usvajanje stručne terminologije i proširivanje vokabulara, posebice iz područja financija i računovodstva. Tehnika dekodiranja stručnog teksta na primjeru autentičnog materijala. Ovladavanje akademskom razinom obrade i izlaganja sadržaja, te razvijanje ostalih jezičnih vještina potrebnih u poslovnom sektoru.
Sadržaj predmeta
- Obrada i usvajanje temeljnih pojmova i jezičnih kompetencija unutar sljedećih tematskih cjelina:
- Računovodstvo i financije u vrijeme globalizacije
- Računovostvene politike i standardi
- Računovodstvena načela i pretpostavke
- Izvještavnje
- Godišnji finacijski izvještaji
- Poslovanje poduzeća
- Vrednovanje imovine (deprecijacija i amortizacija)
- Finacijske institucije
- Vrste banaka
- Investicije
- Start-up kapital
- Vrste dionica
- Vrste obveznica
- Izvedenice
- Trgovanje opcijama
- Upravljanje rizicima
- Investicijski kreditni rating
- Insloventnost
- Revizija
- Vrste revizijskog mišljenja
Study Programs in English
Business English 1 (UNDERGRADUATE study program)
Developing language competence in diverse business-related genres. Acquiring language structures and business terminology necessary for communicating in different business-related contexts. Techniques for decoding authentic business materials. Using business and encyclopedic dictionaries.
Course content
Introduction: Introductory units are focused on developing and upgrading language competence at intermediate level comprising language skills such as reading comprehension, writing, listening and speaking, analyzing the most common mistakes, and useful grammatical structures and vocabulary common in business-related situations (morphology, syntax and semantics). Company structures. Recruitment. Company presentation; writing a company profile. Preparation for writing the Curriculum Vitae and the Letter of Application /Cover Letter. Listening comprehension and analysis of authentic materials. Retailing. Franchising. International Business. Business and Environment. Key vocabulary and analysis of authentic materials. Intercultural differences in the international business context. Key vocabulary and discussion on environmental issues: consumer society, pollutants, and ‘environmentally sustainable development’. Writing: e-mail messages and preparing a questionnaire. Banking. Stock Markets. Key vocabulary, phrases, reading comprehension and understanding financial statements. Describing changes and trends - reading and describing graphs: transitive/intransitive verbs and adverbs, nouns and adjectives that describe ‘slight, great, dramatic’ fall/decrease or rise/increase.
Course content
Introduction: Introductory units are focused on developing and upgrading language competence at intermediate level comprising language skills such as reading comprehension, writing, listening and speaking, analyzing the most common mistakes, and useful grammatical structures and vocabulary common in business-related situations (morphology, syntax and semantics). Company structures. Recruitment. Company presentation; writing a company profile. Preparation for writing the Curriculum Vitae and the Letter of Application /Cover Letter. Listening comprehension and analysis of authentic materials. Retailing. Franchising. International Business. Business and Environment. Key vocabulary and analysis of authentic materials. Intercultural differences in the international business context. Key vocabulary and discussion on environmental issues: consumer society, pollutants, and ‘environmentally sustainable development’. Writing: e-mail messages and preparing a questionnaire. Banking. Stock Markets. Key vocabulary, phrases, reading comprehension and understanding financial statements. Describing changes and trends - reading and describing graphs: transitive/intransitive verbs and adverbs, nouns and adjectives that describe ‘slight, great, dramatic’ fall/decrease or rise/increase.
Business English 2 (UNDERGRADUATE study program)
The main course objectives are to implement ESP, upgrade students’ language competence from intermediate to upper-intermediate level in diverse language genres by applying functional approach in communication and business correspondence.
Course content
Import Export. Globalization. Key vocabulary: international business organizations (WTO, EFTA, OECD, etc). The European Union. Import and export. Advantages and disadvantages of globalization; – case study: developing presentation skills, expressing and supporting opinions, evaluating ideas with the focus on cultural clashes: minefields and pitfalls we come across while entering into foreign markets such as India, China, etc. Company Performance. SWOT. Annual Reports. Invoices. Bill of Lading: analysis of authentic materials, listening comprehension, surfing the Internet and comparison of companies’ annual reports. Setting Up a Business. Entrepreneurship. Corporate Alliances and Acquisitions. Key vocabulary: public and private limited companies, partnership and sole proprietors. Problems of mergers and acquisitions. Discussion and role play: A meeting – the specific language of meetings, useful expressions. Writing: Minutes of a meeting.
Marketing. Product and Corporate Advertising. The Business Media. Key vocabulary. Market research techniques, advertising a product, logo, public relations, publicity, types of business media.
Business correspondence. Enquires, complaints and adjustments, orders, short reports, recommendations and summaries.
Course content
Import Export. Globalization. Key vocabulary: international business organizations (WTO, EFTA, OECD, etc). The European Union. Import and export. Advantages and disadvantages of globalization; – case study: developing presentation skills, expressing and supporting opinions, evaluating ideas with the focus on cultural clashes: minefields and pitfalls we come across while entering into foreign markets such as India, China, etc. Company Performance. SWOT. Annual Reports. Invoices. Bill of Lading: analysis of authentic materials, listening comprehension, surfing the Internet and comparison of companies’ annual reports. Setting Up a Business. Entrepreneurship. Corporate Alliances and Acquisitions. Key vocabulary: public and private limited companies, partnership and sole proprietors. Problems of mergers and acquisitions. Discussion and role play: A meeting – the specific language of meetings, useful expressions. Writing: Minutes of a meeting.
Marketing. Product and Corporate Advertising. The Business Media. Key vocabulary. Market research techniques, advertising a product, logo, public relations, publicity, types of business media.
Business correspondence. Enquires, complaints and adjustments, orders, short reports, recommendations and summaries.
Business English 1
Expected learning outcomes
Upon completion of the course, the student will upgrade his/her language competence from B1.1 to B1.2 according to the European language framework.
Listening: The student will be able to understand the main ideas expressed within longer speeches and lectures and relate to business concepts dealt within classes
Reading and writing: The student will be able to understand newspaper articles dealing with economic issues, draw his/ her own conclusions, keep notes, write his/her CV/resume and application letter.
Speaking: The student will be able to structure a simple oral presentation on a previously given topic, on his/her own or as a member of a team. The student will be able to express his/her opinions and take part in simple discussions on known general business situations.
Course content
Developing and upgrading language competence at intermediate level through presentation and acquisition of fundamental language structures, analyses of common mistakes, grammatical structures and vocabulary needed in business-related situations (morphology, syntax and semantics).
Processing and acquisition of fundamental concepts and upgrading language competences within the following thematic units: Organizational structure. Presentation and description of organizational structures. Recruitment. CV/resume and application letter. Job interviews. Retailing. Franchising. Branding. International business and cultural differences. Business and the environment. Banking. Active tenses for expressing the present. Active tenses for expressing the past. Active tenses for expressing the future. The passive.
Upon completion of the course, the student will upgrade his/her language competence from B1.1 to B1.2 according to the European language framework.
Listening: The student will be able to understand the main ideas expressed within longer speeches and lectures and relate to business concepts dealt within classes
Reading and writing: The student will be able to understand newspaper articles dealing with economic issues, draw his/ her own conclusions, keep notes, write his/her CV/resume and application letter.
Speaking: The student will be able to structure a simple oral presentation on a previously given topic, on his/her own or as a member of a team. The student will be able to express his/her opinions and take part in simple discussions on known general business situations.
Course content
Developing and upgrading language competence at intermediate level through presentation and acquisition of fundamental language structures, analyses of common mistakes, grammatical structures and vocabulary needed in business-related situations (morphology, syntax and semantics).
Processing and acquisition of fundamental concepts and upgrading language competences within the following thematic units: Organizational structure. Presentation and description of organizational structures. Recruitment. CV/resume and application letter. Job interviews. Retailing. Franchising. Branding. International business and cultural differences. Business and the environment. Banking. Active tenses for expressing the present. Active tenses for expressing the past. Active tenses for expressing the future. The passive.
Business English 2
Expected learning outcomes
Upon completion of the course, the student will upgrade his/her language competence from intermediate to upper-intermediate in all language skills (B1.2 to B2.1 according to the European language framework).
Listening: The student will be able to understand the ideas expressed within longer speeches and lectures and relate to business concepts dealt within classes.
Reading and writing: The student will be able to understand simple professional business and economics texts addressing topics dealt during classes, draw his/her own conclusions and keep notes and paraphrase and in writing summarize certain text segments.
Speaking: The student will be able to structure a simple oral presentation on a given topic, on his/her own or as a member of a team. The student will be able to express his/her opinions and take part in simple discussions on known general and business situations.
Course content
Developing and upgrading language competence at intermediate level through further presentation and acquisition of fundamental language structures, analyses of common mistakes, grammatical structures and vocabulary needed in business-related situations (morphology, syntax and semantics).
Acquisition of key business terminology and concepts through the analysis of authentic texts and materials within the following thematic units: International trade – import and export. Outsourcing. Types of business organizations (business entities). Market trends. The stock market. Entrepreneurship. Business plan. Business performance- annual report and financial statements. Mergers and acquisitions. Marketing. Advertising. Promotional tools. Phrasal verbs. Conditional sentences. Direct and indirect speech.
Upon completion of the course, the student will upgrade his/her language competence from intermediate to upper-intermediate in all language skills (B1.2 to B2.1 according to the European language framework).
Listening: The student will be able to understand the ideas expressed within longer speeches and lectures and relate to business concepts dealt within classes.
Reading and writing: The student will be able to understand simple professional business and economics texts addressing topics dealt during classes, draw his/her own conclusions and keep notes and paraphrase and in writing summarize certain text segments.
Speaking: The student will be able to structure a simple oral presentation on a given topic, on his/her own or as a member of a team. The student will be able to express his/her opinions and take part in simple discussions on known general and business situations.
Course content
Developing and upgrading language competence at intermediate level through further presentation and acquisition of fundamental language structures, analyses of common mistakes, grammatical structures and vocabulary needed in business-related situations (morphology, syntax and semantics).
Acquisition of key business terminology and concepts through the analysis of authentic texts and materials within the following thematic units: International trade – import and export. Outsourcing. Types of business organizations (business entities). Market trends. The stock market. Entrepreneurship. Business plan. Business performance- annual report and financial statements. Mergers and acquisitions. Marketing. Advertising. Promotional tools. Phrasal verbs. Conditional sentences. Direct and indirect speech.
Business English 3
Expected learning outcomes
Upon completion of the course, the student will upgrade his/her language competence at upper-intermediate level (B2.1 to B2.2 according to the European language framework).
Listening: The student will be able to understand longer speeches on concrete and abstract topics
Speaking: The student will be able to express himself/herself in formal business situations and understand non-standardized informal language in an international business environment. The student will be able to produce a clear description of complex facts by combining them into a thematic whole, develop thoughts and rounding off the presentation with an appropriate conclusion, express himself/herself spontaneously and fluently in social and business situations, and spontaneous engaging in the discussion with other speakers.
Reading: The student will be able to understand longer and more complex authentic texts and spot stylistic differences, including professional articles and more complex business correspondence.
Writing: The student will be able to produce clear, well-structured text and explain his/her viewpoint on complex issues in letter, essay or report.
Course content
Developing and upgrading language competence at upper-intermediate level and acquiring key business terminology and concepts within the following thematic units: Management, Management and cultural diversity, Motivation, Maslow’s hierarchy of needs, Labour relations, Trade unions and their role, Efficiency and employment, The role of government in the economy, Central banking, taxation, Accounting and financial reporting, Exchange rates, The business cycle, government intervention in business cycles. Word formation, relative clauses and inversion.
Upon completion of the course, the student will upgrade his/her language competence at upper-intermediate level (B2.1 to B2.2 according to the European language framework).
Listening: The student will be able to understand longer speeches on concrete and abstract topics
Speaking: The student will be able to express himself/herself in formal business situations and understand non-standardized informal language in an international business environment. The student will be able to produce a clear description of complex facts by combining them into a thematic whole, develop thoughts and rounding off the presentation with an appropriate conclusion, express himself/herself spontaneously and fluently in social and business situations, and spontaneous engaging in the discussion with other speakers.
Reading: The student will be able to understand longer and more complex authentic texts and spot stylistic differences, including professional articles and more complex business correspondence.
Writing: The student will be able to produce clear, well-structured text and explain his/her viewpoint on complex issues in letter, essay or report.
Course content
Developing and upgrading language competence at upper-intermediate level and acquiring key business terminology and concepts within the following thematic units: Management, Management and cultural diversity, Motivation, Maslow’s hierarchy of needs, Labour relations, Trade unions and their role, Efficiency and employment, The role of government in the economy, Central banking, taxation, Accounting and financial reporting, Exchange rates, The business cycle, government intervention in business cycles. Word formation, relative clauses and inversion.