Maja Vujičić PhD, Assistant Professor

Chair: 91/IV
E-mail: maja.vujicic@efri.uniri.hr
Phone: (051) 355 117
Office hours: Friday 10:00AM - 12:00PM
Courses
Prijediplomski studij
Marketing
Ciljevi predmeta
Na kolegiju Marketing studenti će dobiti saznanja o marketingu kao pokretaču razvoja gospodarstva i društva te saznanja o primjeni marketinške znanosti u praksi.
Sadržaj predmeta
Polazišta i evolucija marketinga. Promjene u makro marketing-okruženju. Čimbenici s neizravnim i i zravnim utjecajem. Potrošači krajnje potrošnje. Potrošači poslovne potrošnje. Istraživanja tržišta i MIS. Osnova proizvoda i koncepcija koristi. Razvoj novog proizvoda i životni ciklus proizvoda. Cijene i metode njihovog utvrđivanja. Kanali distribucije. Fizička distribucija. Integralna marketing komunikacija. Elementi promocijskog miksa. Planiranje marketing-aktivnosti. Implementacija marketinškog znanja i vještina.
Na kolegiju Marketing studenti će dobiti saznanja o marketingu kao pokretaču razvoja gospodarstva i društva te saznanja o primjeni marketinške znanosti u praksi.
Sadržaj predmeta
Polazišta i evolucija marketinga. Promjene u makro marketing-okruženju. Čimbenici s neizravnim i i zravnim utjecajem. Potrošači krajnje potrošnje. Potrošači poslovne potrošnje. Istraživanja tržišta i MIS. Osnova proizvoda i koncepcija koristi. Razvoj novog proizvoda i životni ciklus proizvoda. Cijene i metode njihovog utvrđivanja. Kanali distribucije. Fizička distribucija. Integralna marketing komunikacija. Elementi promocijskog miksa. Planiranje marketing-aktivnosti. Implementacija marketinškog znanja i vještina.
Iskustveni marketing
Ciljevi predmeta
Ukazati na značaj razumijevanja i unapređenja korisničkog iskustva u procesu pružanja usluge.
Sadržaj predmeta
- Značenje usluga u tržišnom gospodarstvu,
- Definiranje i klasifikacija usluga,
- Specifična obilježja usluge,
- Servuction sustav i blueprinting koncept,
- Kvaliteta usluge,
- Definiranje vrijednosti za korisnika,
- Analiziranje želja i potreba korisnika u svrhu formiranja ponude/vrijednost za korisnika,
- Karakteristike i važnost interaktivnog marketinga,
- Inoviranje i obogaćivanje osnovne ponude,
- Interni marketing i uloga zaposlenika u stvaranju vrijednosti, Značaj fizičkog okruženja u oblikovanju iskustva, Važnost organizacije procesa u korisničkom iskustvu,
- Segmentacija tržišta i pozicioniranje na temelju vrijednosti pruženih korisniku,
- Oblikovanje i upravljanje ponudom usluga te prilagodba okruženju,
- Primjeri uspješnih poslovnih praksi.
Ukazati na značaj razumijevanja i unapređenja korisničkog iskustva u procesu pružanja usluge.
Sadržaj predmeta
- Značenje usluga u tržišnom gospodarstvu,
- Definiranje i klasifikacija usluga,
- Specifična obilježja usluge,
- Servuction sustav i blueprinting koncept,
- Kvaliteta usluge,
- Definiranje vrijednosti za korisnika,
- Analiziranje želja i potreba korisnika u svrhu formiranja ponude/vrijednost za korisnika,
- Karakteristike i važnost interaktivnog marketinga,
- Inoviranje i obogaćivanje osnovne ponude,
- Interni marketing i uloga zaposlenika u stvaranju vrijednosti, Značaj fizičkog okruženja u oblikovanju iskustva, Važnost organizacije procesa u korisničkom iskustvu,
- Segmentacija tržišta i pozicioniranje na temelju vrijednosti pruženih korisniku,
- Oblikovanje i upravljanje ponudom usluga te prilagodba okruženju,
- Primjeri uspješnih poslovnih praksi.
Diplomski studij
Eksperimentalne metode istraživanja u marketingu
Ciljevi predmeta
Upoznavanje eksperimentalne metode u marketinškim istraživanjima te razumijevanje njezinog doprinosa u znanstvenim istraživanjima i praktičnoj primjeni.
Sadržaj predmeta
Uloga eksperimenata u marketingu,
- Percepcija potrošača,
- Definiranje karakteristika eksperimentalne metode istraživanja,
- Primjeri provedenih eksperimenata u marketinškoj praksi,
- Postupak eksperimenta,
- Vrste eksperimenata,
- Planiranje i dizajniranje eksperimenta,
- Provođenje eksperimenta na terenu,
- Ograničenja i teškoće u primjeni eksperimenta,
- Statistička obrada podataka dobivenih eksperimentom,
- Analiza i interpretacija rezultata istraživanja,
- Etička pitanja i kodeks u provedbi eksperimenata,
- Interdisciplinarnost u marketinškim istraživanjima – primjena suvremenih alata u eksperimentalnim istraživanjima,
- Placebo efekt u marketingu,
- Perspektive i buduća istraživanja.
Upoznavanje eksperimentalne metode u marketinškim istraživanjima te razumijevanje njezinog doprinosa u znanstvenim istraživanjima i praktičnoj primjeni.
Sadržaj predmeta
Uloga eksperimenata u marketingu,
- Percepcija potrošača,
- Definiranje karakteristika eksperimentalne metode istraživanja,
- Primjeri provedenih eksperimenata u marketinškoj praksi,
- Postupak eksperimenta,
- Vrste eksperimenata,
- Planiranje i dizajniranje eksperimenta,
- Provođenje eksperimenta na terenu,
- Ograničenja i teškoće u primjeni eksperimenta,
- Statistička obrada podataka dobivenih eksperimentom,
- Analiza i interpretacija rezultata istraživanja,
- Etička pitanja i kodeks u provedbi eksperimenata,
- Interdisciplinarnost u marketinškim istraživanjima – primjena suvremenih alata u eksperimentalnim istraživanjima,
- Placebo efekt u marketingu,
- Perspektive i buduća istraživanja.
Neuromarketing
Ciljevi predmeta
Upoznavanje suvremenih metoda marketinških istraživanja te razumijevanje njihove korisnosti i doprinosa u znanstvenim spoznajama i praktičnoj primjeni.
Sadržaj predmeta
- Definiranje pojma neuromarketinga,
- Usporedba tradicionalnih i suvremenih metoda istraživanja u marketingu,
- Visok stupanj interdisciplinarnosti – pregled područja koja neuromarketing obuhvaća,
- Razumijevanje osnovnih neuromarketinških pojmova,
- Specifičnosti metodologije neuromarketinških istraživanja,
- Pregled alata koji se koriste u neuromarketinškim istraživanjima i njihovih karakteristika,
- Ograničenja istraživanja,
- Koraci u provedbi terenskog istraživanja,
- Primjena neuromarketinških istraživanja u praksi: razumijevanje potreba i želja potrošača te procesa donošenja odluka,
- Prilagođavanje ponude temeljeno na neuromarketinškim spoznajama: funkcionalnost i dizajn proizvoda, 11. Unapređenje elemenata marketing miksa na temelju neuromarketinških spoznaja (distribucija/fizičko okruženje, cijena i komunikacija s ciljnom skupinom),
- Primjena neuromarketinga u neprofitnom segmentu poslovanja (korisnost spoznaja za društveni marketing),
- Etičke dileme, etički kodeks i kontrola istraživanja,
- Znanstveni doprinos istraživanja: perspektive za buduća istraživanja,
- Stručna primjena spoznaja, timovi istraživača i specijalizacije u pojedinim segmentima neuromarketinških istraživanja.
Upoznavanje suvremenih metoda marketinških istraživanja te razumijevanje njihove korisnosti i doprinosa u znanstvenim spoznajama i praktičnoj primjeni.
Sadržaj predmeta
- Definiranje pojma neuromarketinga,
- Usporedba tradicionalnih i suvremenih metoda istraživanja u marketingu,
- Visok stupanj interdisciplinarnosti – pregled područja koja neuromarketing obuhvaća,
- Razumijevanje osnovnih neuromarketinških pojmova,
- Specifičnosti metodologije neuromarketinških istraživanja,
- Pregled alata koji se koriste u neuromarketinškim istraživanjima i njihovih karakteristika,
- Ograničenja istraživanja,
- Koraci u provedbi terenskog istraživanja,
- Primjena neuromarketinških istraživanja u praksi: razumijevanje potreba i želja potrošača te procesa donošenja odluka,
- Prilagođavanje ponude temeljeno na neuromarketinškim spoznajama: funkcionalnost i dizajn proizvoda, 11. Unapređenje elemenata marketing miksa na temelju neuromarketinških spoznaja (distribucija/fizičko okruženje, cijena i komunikacija s ciljnom skupinom),
- Primjena neuromarketinga u neprofitnom segmentu poslovanja (korisnost spoznaja za društveni marketing),
- Etičke dileme, etički kodeks i kontrola istraživanja,
- Znanstveni doprinos istraživanja: perspektive za buduća istraživanja,
- Stručna primjena spoznaja, timovi istraživača i specijalizacije u pojedinim segmentima neuromarketinških istraživanja.