Marija Ham
Chair:
E-mail: marija.ham@gmail.com
Phone:
Courses
Poslijediplomski studij - Sveučilišni specijalistički studij (MBA)
Marketing informacijski sustav
Komponente marketing-informacijskog sustava. Ciljevi gospodarskog subjekta i donošenje marketing-odluka. Definiranje strukture marketing-informacijskog sustava. Utvrđivanje baza podataka (internih, eksternih) i računalskih aplikacija, te razrješavanje organizacijskih problema vezanih za uspostavljanje marketing-informacijskih sustava. Evolucijske razine marketing-informacijskog sustava.
Marketing-istraživanja. Istraživanje tržišta. Proces istraživanja tržišta. Izvori podataka. Utvrđivanje problema, definiranje cilja istraživanja, izbor uzorka, prikupljanje podataka, priprema i obrada podataka, testiranje hipoteza i prezentacija rezultata istraživanja. Metode ispitivanja, metode promatranja i eksperimentalne metode. Predviđanje tržišnih kretanja. Primjena istraživanja tržišta.
Marketing-istraživanja. Istraživanje tržišta. Proces istraživanja tržišta. Izvori podataka. Utvrđivanje problema, definiranje cilja istraživanja, izbor uzorka, prikupljanje podataka, priprema i obrada podataka, testiranje hipoteza i prezentacija rezultata istraživanja. Metode ispitivanja, metode promatranja i eksperimentalne metode. Predviđanje tržišnih kretanja. Primjena istraživanja tržišta.
Održivi marketing
- Održivi razvoj – pojam i značajke
- Razvoj i pojam održivog marketinga
- Koncept i elementi održivog marketinga
- Održivost i ponašanje potrošača
- Održivost i marketinške strategije
- Održivost i marketing-miks
- Mogućnosti primjene održivog marketinga u suvremenim uvjetima
- Buduće smjernice razvoja održivog marketinga
- Razvoj i pojam održivog marketinga
- Koncept i elementi održivog marketinga
- Održivost i ponašanje potrošača
- Održivost i marketinške strategije
- Održivost i marketing-miks
- Mogućnosti primjene održivog marketinga u suvremenim uvjetima
- Buduće smjernice razvoja održivog marketinga