Office hours MEcon, Assistant

Chair:
E-mail: ornella.jadreskic@efri.uniri.hr
Phone:

Office hours: Monday 10 AM - 12 PM

Courses

Prijediplomski studij

Upravljanje markama

Diplomski studij

Međunarodni marketing
4. Sadržaj predmeta
Osnova međunarodnog marketinga. Kultura kao odrednica međunarodnog okruženja. Ostali čimbenici međunarodnog okruženja. Istraživanje međunarodnog marketinga. Potrošači na međunarodnome tržištu. Strategije ulaska na strana tržišta. Strategije širenja i globalizacije na stranim tržištima. Segmentacija tržišta i pozicioniranje. Kreiranje marke za međunarodna tržišta. Proizvod u međunarodnom marketingu. Utvrđivanje cijena na stranim tržištima. Distribucija na međunarodnom tržištu. Promocijski miks međunarodnog marketinga. Međunarodni marketing plan. Trendovi u međunarodnom marketingu, etika i društvena odgovornost.
Strateški marketing menadžment
Ciljevi predmeta
U izučavanju kolegija "Strateški marketing menadžment" cilj je spoznati strateški marketing kao proces utvrđivanja ciljeva, analize situacije s posebnim naglaskom na analizu makro marketinškog okruženja, potrošača i konkurencije, te kreiranje strateških marketinških odluka.

Sadržaj predmeta
Tržišna orijentacija poduzeća. Razvijanje marketinških strategija i planova. Snage i slabosti poslovnih subjekata. Istraživanje tržišta. Prijetnje i mogućnosti iz okruženja. Predviđanje potražnje. Kreiranje vrijednost za potrošača. Ponašanje potrošača krajnje potrošnje. Karakteristike potrošača poslovne potrošnje. Segmentacija i odabir ciljnog tržišta. Izgradnja snažnih marki. Pozicioniranje. Kreiranje marketinškog programa. Od misije do profita. Studij konkurencije.
Marketinški projekt
Ciljevi predmeta
Omogućiti praktičnu primjenu stečenih marketinških znanja.

Sadržaj predmeta
- Plan marketinških aktivnosti – analiza stanja i marketinških ciljevi (KPIevi).
- Plan marketinških aktivnosti - definiranje strategije
- Plan marketinških aktivnosti – definiranje marketinških aktivnosti
- Plan marketinških aktivnosti - financijski proračun, kontrola aktivnosti i korektivne radnje
- Tehnike za razvijanje poslovnih vještina - kreativnosti
- Tehnike za razvijanje poslovnih vještina - strateškog i kritičkog promišljanja
- Tehnike za razvijanje poslovnih vještina - vođenja
- Tehnike za razvijanje poslovnih vještina - komunikacije s klijentima
- Izlaganje poslovnog slučaja i definiranje istraživačkog problema iz prakse
- Analiza okruženja
- Provedba istraživanja na temelju sekundarnih i primarnih podataka
- Obrada rezultata
- Priprema izvješća u zadanoj formi
- Prezentiranje rješenja
- Povratna informacija

Study Programs in English

Marketing (UNDERGRADUATE study program)
Course objective is to provide knowledge on marketing concept evolution, marketing environment forces and marketing mix elements.


Course content

Marketing triggers and evolution of marketing. Changes in macro marketing environment. Forces in micro marketing environment. End consumers. Industrial consumers. Market research and MIS. Product fundaments and benefit concept. New product development and product life cycle. Prices and its definition methods. Distribution channels. Physical distribution. Integrated marketing communication. Promotional mix elements. Marketing plan. Marketing in special areas.

International marketing
Course objectives
Provide students with knowledge of marketing strategies and activities in the international market.

Course content
Basics of the international marketing. Culture as a determinant of the international environment. Other
factors of the international environment. International marketing research. Consumers in
international markets. Foreign markets entry strategies. Strategies of expansion and globalization on foreign markets. Market segmentation and positioning. Creating a brand for international markets.
Product in international marketing. Pricing in foreign markets. Distribution in international markets. Promotional mix of international marketing. International marketing plan. Trends in international marketing, ethics and social responsibility.

Calendar

PrevNext
April 2025
MoTuWeThFrSaSu
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

This website uses cookies to provide a better user experience and functionality. Find out more

The Ambassador Platform

Chat now