PR u fokusu - tematski tjedan
Na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Rijeci od 8. do 10. ožujka održat će se konferencija PR u fokusu koja će okupiti desetak stručnjaka iz područja odnosa s javnošću. Po prvi puta studenti fakulteta kao i stručnjaci koji se bave tematikom PR-a imat će priliku besplatno poslušati predavanja iskusnih komunikologa i sudjelovati na radionicama.
PROGRAM
8.3. /UTORAK
08.15 - 9.45 - Dvorana Aneks
Ermina Duraj - voditeljica Službe za odnose s javnošću i protokol te zamjenica pročelnika Ureda Primorsko - goranske županije
Naslov predavanja: Sam svoj PR
U današnje doba komunikacije izuzetno je bitan javni nastup i vještina govorništva - naravno, postoje oni kojima moć govora dolazi prirodno i izgleda da riječi sipaju kao iz rukava, dok postoje i druga, brojnija kategorija koja svoj javni nastup i/ili borbu s tremom moraju savladati uz malo vježbe i trikova. Kako se pripremiti za javni nastup i savladati tremu
Sudjelovanje za sve zainteresirane je besplatno uz obveznu prijavu! Broj sudionika ograničen je u skladu s epidemiološkim mjerama.
12.15 - 13.45
Ankica Mamić - voditeljica agencija za odnose s javnošću IMC
Naslov predavanja: Važnost interne komunikacije u upravljanju reputacijom
U dvorani Aneks onsite i online.
Sudjelovanje za sve zainteresirane je besplatno uz obveznu prijavu! Broj sudionika ograničen je u skladu s epidemiološkim mjerama.
14.00
Nina Klarin Carev - head of social media u agenciji 404
Naslov predavanja: Kako se tradicionalne kompanije približavaju mlađoj publici? Upotreba PR-a u case studyju: HT Ultimate Gamer
Sudjelovanje za sve zainteresirane je besplatno uz obveznu prijavu! Broj sudionika ograničen je u skladu s epidemiološkim mjerama.
14.30
Lucija Vranković - senior PR konzultantica u agenciji 404
Naslov predavanja: Kako se tradicionalne kompanije približavaju mlađoj publici? Korištenje društvenih mreža u case studyju: HT Ultimate Gamer
Sudjelovanje za sve zainteresirane je besplatno uz obveznu prijavu! Broj sudionika ograničen je u skladu s epidemiološkim mjerama.
9.3. /SRIJEDA
08.15 - 09.15
Emira Brkić Karninčić iz agencije Libra
Naslov predavanja: Uloga agencije u integriranoj marketinškoj komunikaciji
Sudjelovanje za sve zainteresirane je besplatno uz obveznu prijavu! Broj sudionika ograničen je u skladu s epidemiološkim mjerama.
10.15 -11.45
Nika Levak - Vukovi Komunikacije
Naslov radionice: Elevator Pitch
12 - 12.30
Sara Huljak -
Naslov predavanja:
13.15- 13.45
Mladenka Tomić - CEO i vlasnica agencije Fabula
Naslov radionice: Zašto branding i kada rebranding?
Sudjelovanje za sve zainteresirane je besplatno uz obveznu prijavu! Broj sudionika ograničen je u skladu s epidemiološkim mjerama.
14- 14.30
Marija Mažar - osnivačica je portala Stilueta i vlasnica agencije Allura
Naslov predavanja: Odnosi s javnošću u industriji ljepote
Sudjelovanje za sve zainteresirane je besplatno uz obveznu prijavu! Broj sudionika ograničen je u skladu s epidemiološkim mjerama.
15 - 15.30
Thomas Bauer - suvlasnik/Copywriter Grizli komunikacije
Naslov predavanja: Brand - emocija, atributi, arhitektura
Sudjelovanje za sve zainteresirane je besplatno uz obveznu prijavu! Broj sudionika ograničen je u skladu s epidemiološkim mjerama.
10.3./ČETVRTAK
10.15 -11.45
Marta Cuculić iz Mediatoolkit
Naslov predavanja: B2B prodaja u SaaS industriji
Sudjelovanje za sve zainteresirane je besplatno.
14.00
Mario Aunedi Medek - HUOJ, Media val
Predavanje predsjednika Hrvastke udruge za odnose s javnošću
Konferencija je financirana i
organizirana kao dio aktivnosti EU projekta: „Povećanje zapošljivosti studenata
kroz unapređenje Centra za karijere i razvoj stručne prakse – CEZAR", čiji
je nositelj Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci. Projekt je sufinanciran iz
Europskoga socijalnog fonda (ESF), Operativnoga programa „Učinkoviti ljudski
potencijali 2014. - 2020.". Više o projektu: https://www.efri.uniri.hr/hr/projekt_cezar/323
Suorganizator konferencije je Primorsko-istarska podružnica Hrvatske udruge za odnose s javnošću.