Doc. dr. sc. Ana Babić
Kabinet: 46/II
E-mail: ana.babic@efri.uniri.hr
Telefon: (051) 355 152
Konzultacije: srijedom od 16 do 18 sati
Znanstvenoistraživački radovi
Životopis
Sudjeluje u izvođenju sljedećih kolegija
Prijediplomski studij
Primjena digitalnih tehnologija u poslovanju
Ciljevi predmeta
Digitalna transformacija poslovanja je temeljita promjena u organizaciji i načinu tradicionalnog poslovanja korištenjem digitalnih tehnologija i primjenom novih poslovnih modela s ciljem poboljšanja performansi organizacije i brže prilagodbe u okruženju koje se stalno i brzo mijenja. Digitalna transformacija je proces uvođenja digitalnih tehnologija u sve segmente života i poslovanja, mijenjajući iz korijena poslovne procese i navike. Cilj ovog kolegija je upoznati studente s značajkama digitalne transformacije primjenom digitalnih tehnologija, modelima i načinom transformiranja poslovnih modela primjenom digitalnih tehnologija te kroz primjere i razradu poslovne prakse poznatih kompanija prikazati proces digitalne transformacije. Kroz praktičnu izvedbu studenti će moći samostalno osmisliti strategije, dizajnirati i kreirati sadržaje digitalnih tehnologija koje omogućuju digitalnu transformaciju fiktivnih ili pravih poslovnih subjekata.
Sadržaj predmeta
- Informacijska tehnologija kao sredstvo digitalizacije poslovanja
- Evolucija primjene IT-a
- Pojam digitalna ekonomija i digitalna transformacija
- Disruptivni poslovni modeli i disruptivne inovacije koje proizlaze digitalizacijom poslovanja
- Izazovi digitalizacije poslovanja
- Korporativno upravljanje informatikom i digitalizacijom poslovanja
- Evolucija CIO
- Koraci izrade strateškog plana primjene digitalne tehnologije u poslovanju
- Osmišljavanje digitalnog poslovnog modela
- Strategija pozicioniranja uloge digitalne tehnologije I informacijskih sustava u poslovanju
- Primarne digitalne tehnologije u poslovanju: Mobilna telefonija, Društvene mreže i komunikacijske platforme, Internet stvari, Računalstvo u oblaku i Veliki podaci
- Sekundarne digitalne tehnologije u poslovanju: Umjetna inteligencija, Robotika, Prepoznavanje lica i govora, Hologrami, Proširena i virtualna stvarnost, , Nosive tehnologije, Dronovi, 3D printanje
- Pametni uredi i pametno poslovanje
- Kritički pristup u analiziranju tržišnih prilika i kreiranje strategija u poslovnom modelu Canvas
- Kreiranje sadržaja digitalnih tehnologija (Wordpress, Google site, Google Earth, Mailchimp, Canva, Sway, …)
Digitalna transformacija poslovanja je temeljita promjena u organizaciji i načinu tradicionalnog poslovanja korištenjem digitalnih tehnologija i primjenom novih poslovnih modela s ciljem poboljšanja performansi organizacije i brže prilagodbe u okruženju koje se stalno i brzo mijenja. Digitalna transformacija je proces uvođenja digitalnih tehnologija u sve segmente života i poslovanja, mijenjajući iz korijena poslovne procese i navike. Cilj ovog kolegija je upoznati studente s značajkama digitalne transformacije primjenom digitalnih tehnologija, modelima i načinom transformiranja poslovnih modela primjenom digitalnih tehnologija te kroz primjere i razradu poslovne prakse poznatih kompanija prikazati proces digitalne transformacije. Kroz praktičnu izvedbu studenti će moći samostalno osmisliti strategije, dizajnirati i kreirati sadržaje digitalnih tehnologija koje omogućuju digitalnu transformaciju fiktivnih ili pravih poslovnih subjekata.
Sadržaj predmeta
- Informacijska tehnologija kao sredstvo digitalizacije poslovanja
- Evolucija primjene IT-a
- Pojam digitalna ekonomija i digitalna transformacija
- Disruptivni poslovni modeli i disruptivne inovacije koje proizlaze digitalizacijom poslovanja
- Izazovi digitalizacije poslovanja
- Korporativno upravljanje informatikom i digitalizacijom poslovanja
- Evolucija CIO
- Koraci izrade strateškog plana primjene digitalne tehnologije u poslovanju
- Osmišljavanje digitalnog poslovnog modela
- Strategija pozicioniranja uloge digitalne tehnologije I informacijskih sustava u poslovanju
- Primarne digitalne tehnologije u poslovanju: Mobilna telefonija, Društvene mreže i komunikacijske platforme, Internet stvari, Računalstvo u oblaku i Veliki podaci
- Sekundarne digitalne tehnologije u poslovanju: Umjetna inteligencija, Robotika, Prepoznavanje lica i govora, Hologrami, Proširena i virtualna stvarnost, , Nosive tehnologije, Dronovi, 3D printanje
- Pametni uredi i pametno poslovanje
- Kritički pristup u analiziranju tržišnih prilika i kreiranje strategija u poslovnom modelu Canvas
- Kreiranje sadržaja digitalnih tehnologija (Wordpress, Google site, Google Earth, Mailchimp, Canva, Sway, …)
Umjetna inteligencija u poslovanju
Ciljevi predmeta
Glavni cilj predmeta jest upoznati studente sa svim aspektima postojanja, razvoja i primjene umjetne inteligencije te njezine primjene u poslovanju.
Sadržaj predmeta
- Definiranje umjetne inteligencije
- Razvoj umjetne inteligencije
- Razvoj umjetne inteligencije kroz povijest
- Vrste umjetne inteligencije prema stupnju inteligencije – jaka i slaba
- Vrste alogoritama, nadzirano i nenadzirano učenje
- Veliki podaci i rudarenje podataka
- Strojno i duboko učenje
- Područja primjene UI: računalne igre i simulacije, ekspertni sustavi, neuronske mreže, razumijevanje i obradba prirodnih jezika (razumijevanje govora, prevođenje) rješavanje problema, pretraživanje podataka, automatsko programiranje, inteligentni agenti,…
- Računalni vid (raspoznavanje uzoraka ili predmeta, analiza scene)
- Umjetna inteligencija u menadžmentu ljudskih resursa
- Virtualna stvarnost i primjena u poslovanju, edukaciji i treningu
- Proširena stvarnost i primjena u poslovanju, edukaciji i treningu
- Primjena umjetne inteligencije u poslovanju s etičkog aspekta
- Rizici primjene umjetne inteligencije u poslovanju
- Prihvaćenost umjetne inteligencije u poslovanju od strane krajnjih korisnika
Glavni cilj predmeta jest upoznati studente sa svim aspektima postojanja, razvoja i primjene umjetne inteligencije te njezine primjene u poslovanju.
Sadržaj predmeta
- Definiranje umjetne inteligencije
- Razvoj umjetne inteligencije
- Razvoj umjetne inteligencije kroz povijest
- Vrste umjetne inteligencije prema stupnju inteligencije – jaka i slaba
- Vrste alogoritama, nadzirano i nenadzirano učenje
- Veliki podaci i rudarenje podataka
- Strojno i duboko učenje
- Područja primjene UI: računalne igre i simulacije, ekspertni sustavi, neuronske mreže, razumijevanje i obradba prirodnih jezika (razumijevanje govora, prevođenje) rješavanje problema, pretraživanje podataka, automatsko programiranje, inteligentni agenti,…
- Računalni vid (raspoznavanje uzoraka ili predmeta, analiza scene)
- Umjetna inteligencija u menadžmentu ljudskih resursa
- Virtualna stvarnost i primjena u poslovanju, edukaciji i treningu
- Proširena stvarnost i primjena u poslovanju, edukaciji i treningu
- Primjena umjetne inteligencije u poslovanju s etičkog aspekta
- Rizici primjene umjetne inteligencije u poslovanju
- Prihvaćenost umjetne inteligencije u poslovanju od strane krajnjih korisnika
Diplomski studij
Digitalni kanali poslovne komunikacije
Ciljevi predmeta
Transformacija tradicionalnih oblika organizacije u digitalne podrazumijeva upotrebu novih tehnologija, osobnih računala, društvenih mreža, mobilnih uređaja, raznih aplikacija, agilnog poslovanja, analize velikih baza podataka (engl. big data analysis) i drugih digitalnih oblika za poslovnu komunikaciju. Opisani oblici komunikacije podrazumijevaju da organizacija ima razvijeni elektronički oblik komuniciranja i da su njezini zaposlenici educirani za takav oblik komuniciranja. Glavni cilj ovog predmeta je usvajanje znanja o važnosti, značaju i vrstama digitalnih kanala komunikacije i prepoznavanje razlika u odnosu na tradicionalne oblike komunikacije. Kroz praktični dio ovog predmeta studenti će samostalno kreirati sadržaje digitalne komunikacije (Canva, Infografika, Piktochart), kreirati sadržaje za poslovanje na mreži (Wordpress, Google site..) izraditi online prisutnost poboljšati rangiranje na tražilicama (ključne riječi, društveni mediji - Facebook, Instagram..)e-mail marketinga (izrada promotivnih materijala u Mailchimpu), videozapisa, oglašavanja na prikazivačkoj mreži, koristiti web analitiku, optimizaciju online marketinga te koristit e-trgovinu.
Sadržaj predmeta
- Pojam poslovnog komuniciranja
- Značaj poslovnog komuniciranja
- Komunikacijski proces i načini digitalni kanali komuniciranja
- Digitalni kanali verbalne komunikacije
- Digitalni kanali neverbalne komunikacije
- Primjena digitalnih tehnologija za komunikacijske vještine: slušanje, govorenje, pisanje
- Sastanci, rasprave, savjetovanja, pregovori u digitalnom okruženju
- Predstavljanje i javno nastupanje primjenom digitalnih tehnologija
- Poslovni razgovor i poslovna korespondencija u digitalnim kanalima poslovne komunikacije
- Sastanci, rasprave, savjetovanja, pregovori primjenom digitalnih tehnologija
- Predstavljanje i javno nastupanje u digitalnom svijetu
- Interno komuniciranje primjenom digitalne tehnologije
- Međukulturalno komuniciranje i digitalni kanali komunicije
- Poslovni bonton u digitalnom svijetu
- Digitalni kanali poslovne komunikacije u budućnosti
Transformacija tradicionalnih oblika organizacije u digitalne podrazumijeva upotrebu novih tehnologija, osobnih računala, društvenih mreža, mobilnih uređaja, raznih aplikacija, agilnog poslovanja, analize velikih baza podataka (engl. big data analysis) i drugih digitalnih oblika za poslovnu komunikaciju. Opisani oblici komunikacije podrazumijevaju da organizacija ima razvijeni elektronički oblik komuniciranja i da su njezini zaposlenici educirani za takav oblik komuniciranja. Glavni cilj ovog predmeta je usvajanje znanja o važnosti, značaju i vrstama digitalnih kanala komunikacije i prepoznavanje razlika u odnosu na tradicionalne oblike komunikacije. Kroz praktični dio ovog predmeta studenti će samostalno kreirati sadržaje digitalne komunikacije (Canva, Infografika, Piktochart), kreirati sadržaje za poslovanje na mreži (Wordpress, Google site..) izraditi online prisutnost poboljšati rangiranje na tražilicama (ključne riječi, društveni mediji - Facebook, Instagram..)e-mail marketinga (izrada promotivnih materijala u Mailchimpu), videozapisa, oglašavanja na prikazivačkoj mreži, koristiti web analitiku, optimizaciju online marketinga te koristit e-trgovinu.
Sadržaj predmeta
- Pojam poslovnog komuniciranja
- Značaj poslovnog komuniciranja
- Komunikacijski proces i načini digitalni kanali komuniciranja
- Digitalni kanali verbalne komunikacije
- Digitalni kanali neverbalne komunikacije
- Primjena digitalnih tehnologija za komunikacijske vještine: slušanje, govorenje, pisanje
- Sastanci, rasprave, savjetovanja, pregovori u digitalnom okruženju
- Predstavljanje i javno nastupanje primjenom digitalnih tehnologija
- Poslovni razgovor i poslovna korespondencija u digitalnim kanalima poslovne komunikacije
- Sastanci, rasprave, savjetovanja, pregovori primjenom digitalnih tehnologija
- Predstavljanje i javno nastupanje u digitalnom svijetu
- Interno komuniciranje primjenom digitalne tehnologije
- Međukulturalno komuniciranje i digitalni kanali komunicije
- Poslovni bonton u digitalnom svijetu
- Digitalni kanali poslovne komunikacije u budućnosti
Veliki podaci i poslovna inteligencija
Ciljevi predmeta
Najvažnija funkcija sustava poslovne inteligencije je mogućnost izrade poslovnih izvještaja koji pridonose učinkovitom procesu donošenja odluka u poslovanju uz primjenu alata za analizu i prezentaciju multidimenzionalnih podataka. Poslovni izvještaji su integralni dio upravljanja kompanijom, i menadžeri ih koriste kako bi pratili progres, tj. napredak zadanih poslovnih ciljeva, kontrolirali rashode i povećavali prihode u organizaciji, predvidjeli poslovne trendove i time doprinijeli daljnjem razvoju poslovanja. Poslovno izvještavanje vrlo je značajno za sve segmente poslovanja, stoga, glavni cilj ovog predmeta je upoznati studente sa osnovnim pojmovima velikih podataka i poslovne inteligencije te praktičnom primjenom u vidu dizajniranja i pripreme velikih podataka, a zatim i praktičnom izradom izvještaja primjenom alata za poslovno izvještavanje kao što su Power Query, Power Pivot, Power BI Desktop i Visual Basic u Excelu.
Sadržaj predmeta
- Pojmovi, definicije i koncepti velikih podataka i poslovne inteligencije
- Temeljne značajke velikih podataka: volumen, brzina, vjerodostojnost, raznolikost, vrijednost, promjenjivost, vizualizacija, nestalnost te povezivanje strukturiranih i nestrukturiranih podataka
- Arhitektura sustava poslovne inteligencije
- Model velikih podataka i vrste poslovnog izvještavanja
- Aspekti međuodnosa velikih podataka i poslovne inteligencije (Vennov dijagram)
- Metode oblikovanja i razvoja relacijske baze podataka u Accesu
- Relacijske baze podataka i dimenzijske baze podataka.
- Razmjena podataka između baze podataka Accesas i proračunske tablice Excel
- Složene funkcije u analizi podataka.
- Računalni alati u analitičkoj obradi podataka.
- Binarno programiranje i modeli pridružživanja
- Dimenzijske tablice i grafikoni
- Baze podataka i skladišta podataka.
- Business intelegence alati za poslovno izvještavanje (Power Query, Power Pivot, Power BI Desktop)
- Visual Basic za aplikacije (VBA) u analizi podataka u Excelu
Najvažnija funkcija sustava poslovne inteligencije je mogućnost izrade poslovnih izvještaja koji pridonose učinkovitom procesu donošenja odluka u poslovanju uz primjenu alata za analizu i prezentaciju multidimenzionalnih podataka. Poslovni izvještaji su integralni dio upravljanja kompanijom, i menadžeri ih koriste kako bi pratili progres, tj. napredak zadanih poslovnih ciljeva, kontrolirali rashode i povećavali prihode u organizaciji, predvidjeli poslovne trendove i time doprinijeli daljnjem razvoju poslovanja. Poslovno izvještavanje vrlo je značajno za sve segmente poslovanja, stoga, glavni cilj ovog predmeta je upoznati studente sa osnovnim pojmovima velikih podataka i poslovne inteligencije te praktičnom primjenom u vidu dizajniranja i pripreme velikih podataka, a zatim i praktičnom izradom izvještaja primjenom alata za poslovno izvještavanje kao što su Power Query, Power Pivot, Power BI Desktop i Visual Basic u Excelu.
Sadržaj predmeta
- Pojmovi, definicije i koncepti velikih podataka i poslovne inteligencije
- Temeljne značajke velikih podataka: volumen, brzina, vjerodostojnost, raznolikost, vrijednost, promjenjivost, vizualizacija, nestalnost te povezivanje strukturiranih i nestrukturiranih podataka
- Arhitektura sustava poslovne inteligencije
- Model velikih podataka i vrste poslovnog izvještavanja
- Aspekti međuodnosa velikih podataka i poslovne inteligencije (Vennov dijagram)
- Metode oblikovanja i razvoja relacijske baze podataka u Accesu
- Relacijske baze podataka i dimenzijske baze podataka.
- Razmjena podataka između baze podataka Accesas i proračunske tablice Excel
- Složene funkcije u analizi podataka.
- Računalni alati u analitičkoj obradi podataka.
- Binarno programiranje i modeli pridružživanja
- Dimenzijske tablice i grafikoni
- Baze podataka i skladišta podataka.
- Business intelegence alati za poslovno izvještavanje (Power Query, Power Pivot, Power BI Desktop)
- Visual Basic za aplikacije (VBA) u analizi podataka u Excelu
Poslijediplomski studij - Doktorski studij
Znanstveni pristup i ICT projektni menedžment
1. Kako odabrati savjetnika za informatiku?
2. Koliko treba platiti za uslugu savjeta?
3. Kako odabrati profesionalnog informatičara?
4. Na što treba paziti pri nabavi softvera?
5. Na što treba paziti pri nabavi hardvera?
6. Kako riješiti pitanje sigurnosti?
7. Kako provjeravati rad informatičara?
8. Korisnici
2. Koliko treba platiti za uslugu savjeta?
3. Kako odabrati profesionalnog informatičara?
4. Na što treba paziti pri nabavi softvera?
5. Na što treba paziti pri nabavi hardvera?
6. Kako riješiti pitanje sigurnosti?
7. Kako provjeravati rad informatičara?
8. Korisnici
Study Programs in English
Information and Communication Technologies in economics and business
Expected learning outcomes
Upon completion of the course, the student will be able to:
- Define, Describe and Explain the fundamentals of Business Informatics and Business Information Systems, Hardware and Internet.
- Define, Describe, Explain and Use the essential functionalities and features of Windows, Word, Excel, Access and PowerPoint.
- Define, Explain and Apply the features and concept of lifeware, software and hardware in business informatics.
- Use applications, models, tools and functions in business informatics and Solve tasks and simple problems in spreadsheet interface.
Course content
- introduction to the terms (business) Informatics and information technology
- information systems - basic terms and concepts.
- information system and business system
- business modeling in the Excel spreadsheet interface
- lifeware. Users and professional IT professionals. IT professions, CIO today and throughout history
- computer systems. Computer hardware. Internet, telecommunications, computer networks,
mobile computing
- system and development software
- application software and business applications
- innovative information systems. Computer products and IT solutions
- analytical modeling in the spreadsheet interface. Analytical models in business
- diagrams in computer modeling and programming. Block diagrams, logic circuit diagrams,
entity-relationship diagram
object-relationship, object diagram Relational data models and object-oriented database.
- Visual Basic for Applications (VBA) in business programming in Excel
- introduction to the concepts of digital technology and digital transformation
- basic knowledge of primary and secondary digital technologies
Upon completion of the course, the student will be able to:
- Define, Describe and Explain the fundamentals of Business Informatics and Business Information Systems, Hardware and Internet.
- Define, Describe, Explain and Use the essential functionalities and features of Windows, Word, Excel, Access and PowerPoint.
- Define, Explain and Apply the features and concept of lifeware, software and hardware in business informatics.
- Use applications, models, tools and functions in business informatics and Solve tasks and simple problems in spreadsheet interface.
Course content
- introduction to the terms (business) Informatics and information technology
- information systems - basic terms and concepts.
- information system and business system
- business modeling in the Excel spreadsheet interface
- lifeware. Users and professional IT professionals. IT professions, CIO today and throughout history
- computer systems. Computer hardware. Internet, telecommunications, computer networks,
mobile computing
- system and development software
- application software and business applications
- innovative information systems. Computer products and IT solutions
- analytical modeling in the spreadsheet interface. Analytical models in business
- diagrams in computer modeling and programming. Block diagrams, logic circuit diagrams,
entity-relationship diagram
object-relationship, object diagram Relational data models and object-oriented database.
- Visual Basic for Applications (VBA) in business programming in Excel
- introduction to the concepts of digital technology and digital transformation
- basic knowledge of primary and secondary digital technologies
Application of digital technologies in business
Expected learning outcomes
After completing and passing the course, the student is able to:
1. to adopt a conceptual apparatus that enables to detect, describe, analyze and argue the necessity and challenges of digital transformation using digital technologies, and to analyze practical examples of digitally transformed business models
2. Analyze, create and visualize content using digital technologies according to pre-created strategies for digital transformation of fictitious or real business entities.
Course content
1. Introductory lecture and introduction to the subject. Information technology as a means of digitalization of business
2.Evolution of IT application
3. The concept of digital economy and digital transformation
4. Disruptive business models and disruptive innovations resulting from business digitalization
5. Challenges of business digitalization
6. Corporate management of informatics and digitalization of business
7. Evolution of CIO
8. Steps of developing a strategic plan for the application of digital technology in business
9. Designing a digital business model
10. Strategy for positioning the role of digital technology and information systems in business
11. Primary digital technologies in business: Mobile telephony, Social networks and communication platforms, Internet of Things, Cloud computing and Big data
12.Secondary digital technologies in business: Artificial intelligence, Robotics, Face and speech recognition, Holograms, Augmented and virtual reality,, Portable technologies, Drones, 3D printing
13. Smart offices and smart business
14. Critical approach in analyzing market opportunities and creating strategies in the Canvas business model
1. 15.Creating digital content (Wordpress, Google site, Google Earth, Mailchimp, Canva, Sway,…)
After completing and passing the course, the student is able to:
1. to adopt a conceptual apparatus that enables to detect, describe, analyze and argue the necessity and challenges of digital transformation using digital technologies, and to analyze practical examples of digitally transformed business models
2. Analyze, create and visualize content using digital technologies according to pre-created strategies for digital transformation of fictitious or real business entities.
Course content
1. Introductory lecture and introduction to the subject. Information technology as a means of digitalization of business
2.Evolution of IT application
3. The concept of digital economy and digital transformation
4. Disruptive business models and disruptive innovations resulting from business digitalization
5. Challenges of business digitalization
6. Corporate management of informatics and digitalization of business
7. Evolution of CIO
8. Steps of developing a strategic plan for the application of digital technology in business
9. Designing a digital business model
10. Strategy for positioning the role of digital technology and information systems in business
11. Primary digital technologies in business: Mobile telephony, Social networks and communication platforms, Internet of Things, Cloud computing and Big data
12.Secondary digital technologies in business: Artificial intelligence, Robotics, Face and speech recognition, Holograms, Augmented and virtual reality,, Portable technologies, Drones, 3D printing
13. Smart offices and smart business
14. Critical approach in analyzing market opportunities and creating strategies in the Canvas business model
1. 15.Creating digital content (Wordpress, Google site, Google Earth, Mailchimp, Canva, Sway,…)
Artificial Intelligence in Business
Expected learning outcomes
Define and explain artificial intelligence
Independently prepare and present a seminar paper
Develop critical thinking skills in a discussion group
Course content
1. Introductory lecture, presentation of the course
2. Definition and development of artificial intelligence
3. Development of artificial intelligence through history
4. Types of artificial intelligence according to the degree of intelligence - strong and weak
5. Types of algorithms, supervised and unsupervised learning
6. Big data and data mining
7. Machine learning and deep learning
8. Areas of application of UI: computer games and simulations, expert systems, neural networks, understanding and processing of natural languages (speech recognition, translation) problem solving, data search, automatic programming, intelligent agents
9.Computer vision (pattern or object recognition, scene analysis)
10. Artificial intelligence in human resource management
11.Virtual reality and application in business, education and training
12. Augmented reality and application in business, education and training
13. Application of artificial intelligence in business from the ethical aspect
14. Risks of applying artificial intelligence in business
15. Acceptance of artificial intelligence in business by end users
Define and explain artificial intelligence
Independently prepare and present a seminar paper
Develop critical thinking skills in a discussion group
Course content
1. Introductory lecture, presentation of the course
2. Definition and development of artificial intelligence
3. Development of artificial intelligence through history
4. Types of artificial intelligence according to the degree of intelligence - strong and weak
5. Types of algorithms, supervised and unsupervised learning
6. Big data and data mining
7. Machine learning and deep learning
8. Areas of application of UI: computer games and simulations, expert systems, neural networks, understanding and processing of natural languages (speech recognition, translation) problem solving, data search, automatic programming, intelligent agents
9.Computer vision (pattern or object recognition, scene analysis)
10. Artificial intelligence in human resource management
11.Virtual reality and application in business, education and training
12. Augmented reality and application in business, education and training
13. Application of artificial intelligence in business from the ethical aspect
14. Risks of applying artificial intelligence in business
15. Acceptance of artificial intelligence in business by end users
Digital business communication channels
Expected learning outcomes
Use Microsoft Office tools at an advanced level
Create and present digital content
Define and explain the basic elements of the communication process, verbal and nonverbal communication and digital technologies and business communication channels
Course content
1. Introductory lecture, presentation of the course
2. The concept and importance of business communication
3. Communication process and ways digital channels communication
4. Digital channels of verbal communication
5. Digital channels of nonverbal communication
6. Application of Digital Technologies for Communication skills: listening, speaking, writing
7. Meetings, discussions, consultations, negotiations in a digital environment
8. Presentation and public speaking using digital technologies
9. Business conversation and business correspondence in digital business communication channels
10. Meetings, discussions, consultations, negotiations using digital technologies
11. Presentation and public speaking in the digital world
12. Internal communication using digital technology
13. Intercultural communication and digital communication channels
14. Business etiquette in the digital world
15. Digital business communication channels in the future
Use Microsoft Office tools at an advanced level
Create and present digital content
Define and explain the basic elements of the communication process, verbal and nonverbal communication and digital technologies and business communication channels
Course content
1. Introductory lecture, presentation of the course
2. The concept and importance of business communication
3. Communication process and ways digital channels communication
4. Digital channels of verbal communication
5. Digital channels of nonverbal communication
6. Application of Digital Technologies for Communication skills: listening, speaking, writing
7. Meetings, discussions, consultations, negotiations in a digital environment
8. Presentation and public speaking using digital technologies
9. Business conversation and business correspondence in digital business communication channels
10. Meetings, discussions, consultations, negotiations using digital technologies
11. Presentation and public speaking in the digital world
12. Internal communication using digital technology
13. Intercultural communication and digital communication channels
14. Business etiquette in the digital world
15. Digital business communication channels in the future