Prof. dr. sc. Borut Milfelner
Kabinet:
E-mail: borut.milfelner@um.si
Telefon:
Sudjeluje u izvođenju sljedećih kolegija
Poslijediplomski studij - Doktorski studij
Primjena kvantitativnih i kvalitativnih metoda istraživanja u poslovnoj ekonomiji
Različite metode prikupljanja podataka, te validnost i pouzdanost mjernih instrumenata ( First Komen), Kvalitativne metode istraživanja ( Pavasović Trošt), Primjena neuronskih mreža u znanstvenim istraživanjima ( Štambuk), Istraživanje korištenjem metoda za višekriterijsko odlučivanje ( Jardas Antonić), Istraživanje korištenjem modela strukturalnih jednadžbi ( Dlačić, Milfelner)
Metrika marketinga
Znanstveno određenje marketinškog odlučivanja. Znanstvene osnove mjernog instrumentarija u marketingu.
Izučavanje osobitosti metrike marketinga. Istraživanje i utvrđivanje metrike marketinga za učinkovitost mjerenja marketinga.
Izučavanje osobitosti metrike marketinga. Istraživanje i utvrđivanje metrike marketinga za učinkovitost mjerenja marketinga.