Prof. dr. sc. Borut Milfelner

Kabinet:
E-mail: borut.milfelner@um.si
Telefon:

Sudjeluje u izvođenju sljedećih kolegija

Poslijediplomski studij - Doktorski studij

Primjena kvantitativnih i kvalitativnih metoda istraživanja u poslovnoj ekonomiji
Različite metode prikupljanja podataka, te validnost i pouzdanost mjernih instrumenata ( First Komen), Kvalitativne metode istraživanja ( Pavasović Trošt), Primjena neuronskih mreža u znanstvenim istraživanjima ( Štambuk), Istraživanje korištenjem metoda za višekriterijsko odlučivanje ( Jardas Antonić), Istraživanje korištenjem modela strukturalnih jednadžbi ( Dlačić, Milfelner)




Metrika marketinga
Znanstveno određenje marketinškog odlučivanja. Znanstvene osnove mjernog instrumentarija u marketingu.
Izučavanje osobitosti metrike marketinga. Istraživanje i utvrđivanje metrike marketinga za učinkovitost mjerenja marketinga.

Kalendar

<>
Travanj 2025
PoUtSrČePeSuNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

Ova internet stranica koristi kolačiće (tzv. cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Saznaj više

The Ambassador Platform

Chat now