Dr. sc. Bruno Grbac professor emeritus

Bruno Grbac

Kabinet:
E-mail:
Telefon:

Sudjeluje u izvođenju sljedećih kolegija

Poslijediplomski studij - Sveučilišni specijalistički studij (MBA)

Proces marketinga
Zakonitosti tržišta i marketing. Analiza situacije. Utvrđivanje snaga i slabosti gospodarskog ili drugog subjekta. Analiza prijetnji i mogućnosti iz okruženja. Analiza ponašanja kupaca. Studij konkurencije. Predviđanje tržišnog potencijala i prodaje.
Definiranje misije i ciljeva poslovanja. Segmentacija tržišta i izbor ciljnog tržišta. Odluke o pozicioniranju. Izbor marketing strategije. Strategija razvoja proizvoda i tržišta, vertikalne marketing strategije.
Kontrola marketing aktivnosti. Vrste kontrole. Utvrđivanje mjerila kontrole, usporedba realiziranih i planiranih veličina, ispravke odstupanja.
Implementacija i organizacija marketing aktivnosti. Odabir primjerene organizacije marketing aktivnosti.

Kalendar

<>
Ožujak 2025
PoUtSrČePeSuNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

Ova internet stranica koristi kolačiće (tzv. cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Saznaj više

The Ambassador Platform

Chat now