Internship program - XEnergy u suradnji s E.ON Hrvatska

Internship program - XEnergy u suradnji s E.ON Hrvatska

XEnergy u suradnji s E.ON Hrvatska otvara natječaj za prvi Internship program za studentice diplomskih sveučilišnih i stručnih studija te pokriva različita područja: STEM, ekonomiju i pravo. U okviru programa nude izvanrednu priliku za usavršavanje u internacionalnoj tvrtki E.ON Hrvatska, predvodniku energetske tranzicije u Hrvatskoj i Sloveniji koji globalno zapošljava 72.000 zaposlenika u 16 zemalja te opskrbljuje 48 milijuna kupaca. Tijekom trajanja programa sudionice će aktivno biti uključene u razne aktivnosti tvrtke. E.ON, s ciljem stjecanja stručnog iskustva i učenja poslovne kulture, te će imati priliku realizirati konkretne projekte uz nadzor svojih E.ON mentorica i stručnjaka iz različitih odbora XEnergyja.

Što je Internship program? 

Internship  program predstavlja stručnu praksu koja studenticama omogućuje stjecanje iskustva i dragocjenog uvida u funkcioniranje uspješne međunarodne energetske kompanije te sudjelovanje u konkretnim projektima pod nadzorom vrsnih mentorica iz E.ONa.

Tko može sudjelovati u Internship programu?

U Internship program se možeš prijaviti:

  • ako imaš status redovne studentice
  • ako si studentica diplomskog sveučilišnog ili stručnog studija iz područja tehničkih ili društvenih znanosti
  • ako želiš steći novo poslovno iskustvo i obogatiti svoj CV 
 
MENTORICA: Nela Bučević - Direktorica ljudskih resursa i korporativne kulture​

(1) Nela Bučević | LinkedIn

·         PROJEKT: Solarni potencijal RH: Identifikacija prepreka za priključenje solarnih elektrana na mrežu

 UVOD: Sektor energetike se konstantno mijenja razvojem novih tehnologija, ali i političkih i ekonomskih situacija na tržištu, a uz to mijenjaju se i potrebe i očekivanja budućih zaposlenika. Da bi ostali ispred tih promjena, tvrtke poput E.ON-a moraju se brzo prilagoditi. Cilj ovog projekta je utjecati na angažiranost i zadovoljstvo zaposlenika nove generacije koja ulazi na tržište rada implementiranjem učinkovitih strategija i aktivnosti koje će biti usmjerene na tu grupu zaposlenika.

Projekt uključuje istraživanje novih trendova na tržištu rada, od umjetne inteligencije do rada na daljinu, i strategija kako bi se suočili s izazovima u privlačenju talenata i njihovom zadržavanju

CILJ: Glavni cilj projekta je poboljšati angažiranost i zadovoljstvo zaposlenika među budućom radnom snagom. Student/ica treba istražiti i predložiti učinkovite strategije i akcije koje se mogu implementirati za privlačenje talenata te njihovo zadržavanje s ciljem stvaranja radnog okruženja koje potiče njihov rast i razvoj.

 

MENTORICA: Ivana Grbeša - Voditeljica javnih i EU politika
(1) Ivana Grbeša | LinkedIn

·         PROJEKT: Održive marketing strategije za EIS: Trendovi, izazovi i smjernice za  budućnost

 UVOD: U okviru ovog projekta cilj je istražiti sve veći broj zahtjeva za priključenje sunčanih elektrana na mrežu HEP ODS-a, analizirajući regulativu i solarni potencijal Republike Hrvatske u usporedbi s drugim zemljama Europske unije. S obzirom na rastući interes građana i poduzetnika za obnovljive izvore energije, bit će važno razumjeti postojeće prepreke koje otežavaju implementaciju fotonaponskih sustava. Projekt će uključivati analizu zakonskih okvira, procesa priključenja i administrativnih izazova te će se fokusirati na identifikaciju ključnih lobističkih strategija koje mogu pomoći u prevladavanju tih prepreka.

 CILJ: Na kraju projekta, student/ica će izraditi sveobuhvatan izvještaj koji uključuje analizu regulative (usporedba hrvatskog zakonodavstva s praksama drugih zemalja EU u vezi s priključenjem sunčanih elektrana te trajanje procesa), procjenu solarnog potencijala (istraživanje solarnih resursa u RH i usporedba s onima u odabranim zemljama EU), identifikaciju prepreka (analiza administrativnih, financijskih i tehničkih prepreka koje se javljaju pri priključenju) i lobističke strategije (preporuke za lobističke aktivnosti koje će se usmjeriti na promjenu regulative i poticanje obnovljivih izvora energije).

 

MENTORICA: Sofija Kasunić - Voditeljica Grupe za razvoj poslovanja​
(1) Sofija Kasunić | LinkedIn

·         PROJEKT: Europska zelena tranzicija – prilike i dužnosti pojedinca

 UVOD:  Ovaj projekt stavlja u fokus marketing strategije bazirane na načelima održivosti koji prožimaju sve aspekte marketing procesa s ciljem poticanja ekonomski održive poslovne prakse koja pridonosi društvu i okruženju. Temeljitom analizom tržišta, konkurencije i drugih izazova je cilj postaviti bazu za provodive smjernice u postavljanju održive strategije u budućnosti za tvrtku E.ON Energy Infrastructure Solutions (E.ON EIS) unutar E.ON Hrvatska d.o.o.

 CILJ: Analizirati tržište, lokalne i globalne trendove kako bi se postavile smjernice usklađivanja marketing strategije za E.ON EIS sa smjernicama za okolišne, ekonomske i društvene ciljeve. Prilagodljiva energetska rješenja, program poticaja, kampanje te brendiranje u duhu održivosti jačaju tržišnu atraktivnost, ekonomsku dobrobit te u konačnici pozicioniranje na tržištu koje će etablirati E.ON EIS kao predvodnika u prijelazu na održivu energiju u budućnosti.   

 

MENTORICA: Karmen Kostanić Jurić - Inženjerka građevinarstva i voditeljica projekata (1) Karmen Kostanic | LinkedIn

·         PROJEKT: Zbrinjavanje otpada u industriji fotonapona – trendovi, perspektiva i regulatorni okvir

 UVOD:  Europska zelena tranzicija predstavljaju važan plan Europske unije. Uključuje organizaciju upravljačkog aparata, metodologiju kvantificiranja i način izvještavanja, te su osigurana financijska sredstva da bi se navedena tranzicija provela. „Zeleno" više nije stanje svijesti; „zeleno" je mjerljivo u novcu, energiji, emisijama, radnim mjestima. Održivost i jedan od stupova E.ON strategije. E.ON je tvrtka fokusirana na vlastitu održivost, ali je dovodi i u poslovanje i domove drugih. Mi radimo i živimo zelenu tranziciju. U ovom projektu analizirat će se koliko smo stvarno svjesni svojih mogućnosti.

CILJ: Napraviti pregled stanja područja kroz opsežno istraživanje koje će uključivati početnu točku, trenutno stanje i ciljeve zelene tranzicije u Europi, kao i stanje u Hrvatskoj. Pregledom literature i analizom podataka kritički donijeti zaključak o trenutnom statusu napretka. Napraviti anketu o navikama u kućanstvima, te napraviti analizu istih. Prepoznati koje su mjere koje može poduzeti skoro svaki pojedinac. Kroz zaključak rada prikazati koji su nam ljudski motivi za biti kotači zelene tranzicije, a u kojim područjima trebamo napredovati. Osvrnuti se na opće znanje o energetskim potrebama i dati prijedlog o poboljšanju istog.

 

MENTORICA: Helga Čubrić - Voditeljica Grupe za logistiku i podršku nabavi
(1) Helga Cubric | LinkedIn

PROJEKT: Zbrinjavanje otpada u industriji fotonapona – trendovi, perspektiva  i regulatorni okvir

UVOD:  U potrazi za održivim energetskim rješenjima, fotonaponska (PV) tehnologija je zasigurno postavila kamen temeljac u prijelazu na obnovljive izvore energije. Usvajanjem   solarne energije postignuto je smanjenje ugljičnog otiska i unapređenja je energetska neovisnost. Kako globalni kapacitet postrojena  za  solarnu  energiju   rapidno raste  uz  rast  nam je donio   nove  brige  i izazove, I to  prije svega na  temu upravljanja   fotonaponskim modulima  na kraju životnog  vijeka .Neodgovarajuća infrastruktura i regulatorni nedostaci predstavljaju sve  veći  izazov, ali svakako ih treba gledati kao prilike  u smjeru razvoja učinkovitijeg te ekološki  odgovornijeg  pristupa pošto je evolucija solarne energije rezultat tehnoloških otkrića i rastuće ekološke svijesti.

CILJ: Cilj ovog projekta je pregled regulative, tj. usporedba hrvatskog zakonodavstva sa zakonodavstvom i  praksama drugih zemalja EU, pregled  izazova koji nas očekuju narednih dekada  kao  sto  je s opasnim materijalima koji su dio  PV panela, može li  trenutna   infrastruktura za recikliranje na razini EU podnijeti količine koje će nam doći u narednim  godinama i  kakva je primjenjivost kružnog gospodarstva ili već kasnimo.

 

Trajanje programa

Trajanje programa je 4 tjedna

Početak programa 18.11.

Mjesto rada: Zagreb, uz mogućnost rada na daljinu

 

Rok za prijavu je od 21. 10 do 02.11.2024.


Predstavljanje detalja Internship programa je u utorak 22.10. u 18 sati u Sky Officeu, Roberta Frangeša Mihanovića 9, 14. kat (Business Club 5).

Prijaviti se možete na linku: https://forms.gle/KcTTea9rpgWWDwGLA

 

 

 

 

 

 

 

Kalendar

Ova internet stranica koristi kolačiće (tzv. cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Saznaj više