Istraživanje sukreiranja vrijednosti u uslugama
Voditeljica projekta
izv.prof.dr.sc. Jasmina Dlačić
Članovi projektnog tima
dr.sc. Bruno Grbac, prof.emerit.
prof.dr.sc. Slavica Cicvarić Kostić
prof. dr. sc. Kristina Černjar
prof.dr.sc. Vesna Damnjanović
prof.dr.sc. Borut Milfelner
izv.prof.dr.sc. Dina Lončarić
izv.prof.dr.sc. Maja Martinović,
izv.prof.dr.sc. Aleksandra Selinšek
doc.dr.sc. Veljko Dmitrović
prof. dr. sc. Katherine Sredl
mr.sc. Martina Ferenčić
mr.sc. Mario Fraculj
mr.sc. Željka Marčinko Trkulja
mr.sc. Dorana Tomac
Ivana Jadrić, univ.spec.oec.
Antonio Kuzmanić, univ.spec.oec.
Ivana Primorac, univ.spec.oec.
Katarina Šebalj, mag.oec.
Sažetak
Proces sukreiranja vrijednosti mijenja odnose na tržištu. Pri čemu se fokus premješta na vrijednost koju potrošač sukreira u interakciji s poslovnim subjektom. U navedenoj interakciji stvaraju se dugoročni odnosi te dolazi do sukreiranja iskustva, proizvoda i usluga. Vrijednost nije moguće stvoriti u izolaciji, nego kroz suradnju poslovnog subjekta i njegovih potrošača, stoga sukreiranje vrijednosti doprinosi unaprjeđenju potrošačkog iskustva.
Polazi se od pretpostavke da proces sukreiranja vrijednosti unaprjeđuje odnos poslovnog subjekta i potrošača te pridonosi unaprjeđenju poslovnih performansi. Svrha istraživanja je ispitati specifičnosti sukreiranja vrijednosti u uslugama, kao i empirijski dokazati doprinos procesa sukreiranja vrijednosti na performanse poslovnog subjekta. Kroz istraživanje povezanosti pojedinih elemenata koji utječu na proces sukreiranja vrijednosti cilj je identificirati optimalan način implementacije procesa sukreiranja u poslovnu praksu različitih uslužnih djelatnosti.
Ključne riječi
sukreiranje vrijednosti, marketing, usluge, uslužno-dominantna logika