Prof. dr. sc. Jasmina Dlačić

Kabinet: 34/II
E-mail: jasmina.dlacic@efri.uniri.hr
Telefon: (051) 355 138
Konzultacije: srijedom od 15 do 17 sati
Sudjeluje u izvođenju sljedećih kolegija
Prijediplomski studij
Marketing
Ciljevi predmeta
Na kolegiju Marketing studenti će dobiti saznanja o marketingu kao pokretaču razvoja gospodarstva i društva te saznanja o primjeni marketinške znanosti u praksi.
Sadržaj predmeta
Polazišta i evolucija marketinga. Promjene u makro marketing-okruženju. Čimbenici s neizravnim i i zravnim utjecajem. Potrošači krajnje potrošnje. Potrošači poslovne potrošnje. Istraživanja tržišta i MIS. Osnova proizvoda i koncepcija koristi. Razvoj novog proizvoda i životni ciklus proizvoda. Cijene i metode njihovog utvrđivanja. Kanali distribucije. Fizička distribucija. Integralna marketing komunikacija. Elementi promocijskog miksa. Planiranje marketing-aktivnosti. Implementacija marketinškog znanja i vještina.
Na kolegiju Marketing studenti će dobiti saznanja o marketingu kao pokretaču razvoja gospodarstva i društva te saznanja o primjeni marketinške znanosti u praksi.
Sadržaj predmeta
Polazišta i evolucija marketinga. Promjene u makro marketing-okruženju. Čimbenici s neizravnim i i zravnim utjecajem. Potrošači krajnje potrošnje. Potrošači poslovne potrošnje. Istraživanja tržišta i MIS. Osnova proizvoda i koncepcija koristi. Razvoj novog proizvoda i životni ciklus proizvoda. Cijene i metode njihovog utvrđivanja. Kanali distribucije. Fizička distribucija. Integralna marketing komunikacija. Elementi promocijskog miksa. Planiranje marketing-aktivnosti. Implementacija marketinškog znanja i vještina.
Ponašanje potrošača
Ciljevi predmeta
Pružiti studentima znanje o značaju i ulozi ponašanja potrošača na tržištima krajnje potrošnje.
Sadržaj predmeta
Osobitosti tržišta krajnje potrošnje. Istraživanje tržišta krajnje potrošnje. Kultura i socijalizacija. Društvo i društveni staleži. Društvene grupe i obitelj. Motivi, motivacija, percepcija i stavovi. Obilježja ličnosti, vrijednosti i stil života. Proces obrade informacija i učenje. Promjene stavova i ponašanja. Komunikacija u grupi i osobni utjecaji. Spoznaja o problemu, traženje i vrednovanje informacija. Kupovina i postkupovno ponašanje. Trendovi u ponašanju potrošača. Suvremeni izazovi ponašanja potrošača. Ostala područja ponašanja potrošača.
Pružiti studentima znanje o značaju i ulozi ponašanja potrošača na tržištima krajnje potrošnje.
Sadržaj predmeta
Osobitosti tržišta krajnje potrošnje. Istraživanje tržišta krajnje potrošnje. Kultura i socijalizacija. Društvo i društveni staleži. Društvene grupe i obitelj. Motivi, motivacija, percepcija i stavovi. Obilježja ličnosti, vrijednosti i stil života. Proces obrade informacija i učenje. Promjene stavova i ponašanja. Komunikacija u grupi i osobni utjecaji. Spoznaja o problemu, traženje i vrednovanje informacija. Kupovina i postkupovno ponašanje. Trendovi u ponašanju potrošača. Suvremeni izazovi ponašanja potrošača. Ostala područja ponašanja potrošača.
Marketing neprofitnih organizacija
Ciljevi predmeta
Cilj je razviti svjesnost potrebe marketinškog promišljanja u neprofitnim organizacijama.
Sadržaj predmeta
- Djelovanje neprofitnih organizacija: neprofitne organizacije i društvo.
- Povezanost marketinga i društva.
- Temeljna obilježja osnivanja i djelovanja neprofitnih organizacija.
- Ciljna tržišta i dionici neprofitnih organizacija.
- Društvena odgovornost poslovnih subjekata i suradnja između sektora.
- Opće odrednice marketinga neprofitnih organizacija.
- Planiranje djelovanja neprofitnih organizacija: marketinški aspekti.
- Razvoj marketinga u neprofitnim organizacijama.
- Upravljanje proizvodima (uslugama) u neprofitnim organizacijama.
- Definiranje cijena u neprofitnim organizacijama.
- Izazovi disribucije u neprofitnim organizacijama.
- Promocijski miks u neprofitnim organizacijama.
- Strateško marketinško upravljanje u neprofitnim organizacijama.
- Kontrola marketinga u neprofitnim organzacijama.
- Specifičnosti marketinga u različitim neprofitnim organizacijama.
Cilj je razviti svjesnost potrebe marketinškog promišljanja u neprofitnim organizacijama.
Sadržaj predmeta
- Djelovanje neprofitnih organizacija: neprofitne organizacije i društvo.
- Povezanost marketinga i društva.
- Temeljna obilježja osnivanja i djelovanja neprofitnih organizacija.
- Ciljna tržišta i dionici neprofitnih organizacija.
- Društvena odgovornost poslovnih subjekata i suradnja između sektora.
- Opće odrednice marketinga neprofitnih organizacija.
- Planiranje djelovanja neprofitnih organizacija: marketinški aspekti.
- Razvoj marketinga u neprofitnim organizacijama.
- Upravljanje proizvodima (uslugama) u neprofitnim organizacijama.
- Definiranje cijena u neprofitnim organizacijama.
- Izazovi disribucije u neprofitnim organizacijama.
- Promocijski miks u neprofitnim organizacijama.
- Strateško marketinško upravljanje u neprofitnim organizacijama.
- Kontrola marketinga u neprofitnim organzacijama.
- Specifičnosti marketinga u različitim neprofitnim organizacijama.
Diplomski studij
B2B marketing i prodaja
Ciljevi predmeta
Transfer znanja o tržišno orijentiranom poslovanju na poslovnom tržištu.
Sadržaj predmeta
Osobitosti poslovnog tržišta. Segmentacija i izbor ciljnog poslovnog tržišta. Istraživanje poslovnog tržišta i predviđanje potražnje. Istraživanje karakteristika sudionika na poslovnom tržištu. Predviđanje prodaje. Izgradnja partnerskih odnosa s sudionicima na poslovnom tržištu. Obrada ponašanja poslovnih kupaca (analiza snaga iz okruženja, organizacijskih snaga, snaga kupovnog centra i osobnih karakteristika). Analiza ponašanja poslovnih kupaca . Oblikovanje i isporuka vrijednosti na poslovnome tržištu. Razvoj novih odnosa na poslovnom tržištu i konceptualizacija odnosa i suradnje na poslovnom tržištu. Upravljanje odnosima s kupcima (CRM). Upravljanje odnosima s dobavljačima (SCM). Strategija prodaje. Prodajni process. Etična prodajna komunikacija.
Transfer znanja o tržišno orijentiranom poslovanju na poslovnom tržištu.
Sadržaj predmeta
Osobitosti poslovnog tržišta. Segmentacija i izbor ciljnog poslovnog tržišta. Istraživanje poslovnog tržišta i predviđanje potražnje. Istraživanje karakteristika sudionika na poslovnom tržištu. Predviđanje prodaje. Izgradnja partnerskih odnosa s sudionicima na poslovnom tržištu. Obrada ponašanja poslovnih kupaca (analiza snaga iz okruženja, organizacijskih snaga, snaga kupovnog centra i osobnih karakteristika). Analiza ponašanja poslovnih kupaca . Oblikovanje i isporuka vrijednosti na poslovnome tržištu. Razvoj novih odnosa na poslovnom tržištu i konceptualizacija odnosa i suradnje na poslovnom tržištu. Upravljanje odnosima s kupcima (CRM). Upravljanje odnosima s dobavljačima (SCM). Strategija prodaje. Prodajni process. Etična prodajna komunikacija.
Međunarodni marketing
4. Sadržaj predmeta
Osnova međunarodnog marketinga. Kultura kao odrednica međunarodnog okruženja. Ostali čimbenici međunarodnog okruženja. Istraživanje međunarodnog marketinga. Potrošači na međunarodnome tržištu. Strategije ulaska na strana tržišta. Strategije širenja i globalizacije na stranim tržištima. Segmentacija tržišta i pozicioniranje. Kreiranje marke za međunarodna tržišta. Proizvod u međunarodnom marketingu. Utvrđivanje cijena na stranim tržištima. Distribucija na međunarodnom tržištu. Promocijski miks međunarodnog marketinga. Međunarodni marketing plan. Trendovi u međunarodnom marketingu, etika i društvena odgovornost.
Osnova međunarodnog marketinga. Kultura kao odrednica međunarodnog okruženja. Ostali čimbenici međunarodnog okruženja. Istraživanje međunarodnog marketinga. Potrošači na međunarodnome tržištu. Strategije ulaska na strana tržišta. Strategije širenja i globalizacije na stranim tržištima. Segmentacija tržišta i pozicioniranje. Kreiranje marke za međunarodna tržišta. Proizvod u međunarodnom marketingu. Utvrđivanje cijena na stranim tržištima. Distribucija na međunarodnom tržištu. Promocijski miks međunarodnog marketinga. Međunarodni marketing plan. Trendovi u međunarodnom marketingu, etika i društvena odgovornost.
Strateški marketing menadžment
Ciljevi predmeta
U izučavanju kolegija "Strateški marketing menadžment" cilj je spoznati strateški marketing kao proces utvrđivanja ciljeva, analize situacije s posebnim naglaskom na analizu makro marketinškog okruženja, potrošača i konkurencije, te kreiranje strateških marketinških odluka.
Sadržaj predmeta
Tržišna orijentacija poduzeća. Razvijanje marketinških strategija i planova. Snage i slabosti poslovnih subjekata. Istraživanje tržišta. Prijetnje i mogućnosti iz okruženja. Predviđanje potražnje. Kreiranje vrijednost za potrošača. Ponašanje potrošača krajnje potrošnje. Karakteristike potrošača poslovne potrošnje. Segmentacija i odabir ciljnog tržišta. Izgradnja snažnih marki. Pozicioniranje. Kreiranje marketinškog programa. Od misije do profita. Studij konkurencije.
U izučavanju kolegija "Strateški marketing menadžment" cilj je spoznati strateški marketing kao proces utvrđivanja ciljeva, analize situacije s posebnim naglaskom na analizu makro marketinškog okruženja, potrošača i konkurencije, te kreiranje strateških marketinških odluka.
Sadržaj predmeta
Tržišna orijentacija poduzeća. Razvijanje marketinških strategija i planova. Snage i slabosti poslovnih subjekata. Istraživanje tržišta. Prijetnje i mogućnosti iz okruženja. Predviđanje potražnje. Kreiranje vrijednost za potrošača. Ponašanje potrošača krajnje potrošnje. Karakteristike potrošača poslovne potrošnje. Segmentacija i odabir ciljnog tržišta. Izgradnja snažnih marki. Pozicioniranje. Kreiranje marketinškog programa. Od misije do profita. Studij konkurencije.
Stvaranje tržišne vrijednosti
Ciljevi predmeta
Cilj je razviti specifičnostima marketinškog razmišljanja uvažavajući kontekst stvaranja tržišne vrijednosti i uvođenja nove vrijednosti na tržište.
Sadržaj predmeta
Marketing i stvaranje vrijednosti. Razumijevanje potrošača i konkurencije. Segmentacija, definiranje ciljnog tržišta i pozicioniranje za nove ideje. Prepoznavanje i stvaranje dobre tržišne prilike. Evaluacija prilika. Istraživanje novih ideja i vrijednosti na tržištu. Identificiranje tržišnih mogućnosti. Usredotočenost na prilike. Proaktivnost. Inovativnost. Kreativnost. Osnovne marketinške strategije i poticaji. Neizvjesnost i rizik poslovnog pothvata. Strategije i taktike poduzetničkog poduhvata. Marketing plan za nove tržišne mogućnosti.
Cilj je razviti specifičnostima marketinškog razmišljanja uvažavajući kontekst stvaranja tržišne vrijednosti i uvođenja nove vrijednosti na tržište.
Sadržaj predmeta
Marketing i stvaranje vrijednosti. Razumijevanje potrošača i konkurencije. Segmentacija, definiranje ciljnog tržišta i pozicioniranje za nove ideje. Prepoznavanje i stvaranje dobre tržišne prilike. Evaluacija prilika. Istraživanje novih ideja i vrijednosti na tržištu. Identificiranje tržišnih mogućnosti. Usredotočenost na prilike. Proaktivnost. Inovativnost. Kreativnost. Osnovne marketinške strategije i poticaji. Neizvjesnost i rizik poslovnog pothvata. Strategije i taktike poduzetničkog poduhvata. Marketing plan za nove tržišne mogućnosti.
Poslijediplomski studij - Sveučilišni specijalistički studij (MBA)
Politika marketing miksa
Koncept marketing miksa. Proizvod kao element marketing miksa. Kvaliteta proizvoda u funkciji ostvarivanja konkurentske prednosti. Poslovne odluke u raznim fazama životnog ciklusa proizvoda. Proces razvoja novog proizvoda. Stvaranje marke proizvoda. Upravljanje marketinškim kanalima. Odrednice kreiranja i modifikacije kanala distribucije. Postavljanje budžeta za kanale prodaje. Utvrđivanje ciljnog tržišta, određivanje ciljeva komuniciranja s tržištem, kanali komuniciranja, budžet komuniciranja, mjerenje efekata komuniciranja. Utvrđivanje kombinacije elemenata promocijskog spleta. Utjecaj potražnje, ponude i snaga iz okruženja na odluke o cijenama.
Proces marketinga
Zakonitosti tržišta i marketing. Analiza situacije. Utvrđivanje snaga i slabosti gospodarskog ili drugog subjekta. Analiza prijetnji i mogućnosti iz okruženja. Analiza ponašanja kupaca. Studij konkurencije. Predviđanje tržišnog potencijala i prodaje.
Definiranje misije i ciljeva poslovanja. Segmentacija tržišta i izbor ciljnog tržišta. Odluke o pozicioniranju. Izbor marketing strategije. Strategija razvoja proizvoda i tržišta, vertikalne marketing strategije.
Kontrola marketing aktivnosti. Vrste kontrole. Utvrđivanje mjerila kontrole, usporedba realiziranih i planiranih veličina, ispravke odstupanja.
Implementacija i organizacija marketing aktivnosti. Odabir primjerene organizacije marketing aktivnosti.
Definiranje misije i ciljeva poslovanja. Segmentacija tržišta i izbor ciljnog tržišta. Odluke o pozicioniranju. Izbor marketing strategije. Strategija razvoja proizvoda i tržišta, vertikalne marketing strategije.
Kontrola marketing aktivnosti. Vrste kontrole. Utvrđivanje mjerila kontrole, usporedba realiziranih i planiranih veličina, ispravke odstupanja.
Implementacija i organizacija marketing aktivnosti. Odabir primjerene organizacije marketing aktivnosti.
Neprofitni marketing
Djelovanje neprofitnih organizacija: neprofitne organizacije i društvo
Povezanost marketinga i društva
Primjena marketinga u neprofitnim organizacijama
Planiranje i razvoj marketinga u neprofitnim organizacijama
Marketing miks u neprofitnim organizacijama.
Specifičnosti marketinga u neprofitnim organizacijama
Društveni marketing
Makromarketing
Povezanost marketinga i društva
Primjena marketinga u neprofitnim organizacijama
Planiranje i razvoj marketinga u neprofitnim organizacijama
Marketing miks u neprofitnim organizacijama.
Specifičnosti marketinga u neprofitnim organizacijama
Društveni marketing
Makromarketing
Marketing - specifičnosti uspjeha na tržištu EU
1. Suvremeni značaj marketinga u EU
2. Analiza Međunarodnog marketinga u kojem djeluju rastuća poduzeća
3. Marketinška istraživanja, suvremene metode i informacijski alati u marketingu
4. Značajke i proces izbora tržišta u poduzeću s djelovanjem u EU
5. Razumijevanje i analiza poznavanja lokalnih kupaca, segmentacija i pozicioniranje
6. Strategije razvoja sastavnica marketinškog spleta u marketingu: Adaptacija/standardizacija u EU marketingu
7. Značajke EU tržišta
8. Posebnosti marketinga usluga na tržištu EU
9. Budući izazovi marketinga na tržištu EU
2. Analiza Međunarodnog marketinga u kojem djeluju rastuća poduzeća
3. Marketinška istraživanja, suvremene metode i informacijski alati u marketingu
4. Značajke i proces izbora tržišta u poduzeću s djelovanjem u EU
5. Razumijevanje i analiza poznavanja lokalnih kupaca, segmentacija i pozicioniranje
6. Strategije razvoja sastavnica marketinškog spleta u marketingu: Adaptacija/standardizacija u EU marketingu
7. Značajke EU tržišta
8. Posebnosti marketinga usluga na tržištu EU
9. Budući izazovi marketinga na tržištu EU
Marketing menadžment u lokalnoj samoupravi
Prilagođavanje lokalne samouprave dinamici okružja – lokalna samouprava kao složen i dinamičan prostorni, ekonomski i socijalni sustav.
Tri razine utjecaja na definiranje poželjne i vjerojatne budućnosti jedinica lokalne samouprave: Prva razina - utjecajne snage in marketing okružja, Druga razina - činitelji kojima se definira proces upravljanja marketingom, Treća razina – veličine kojima se definira marketing programa jedinica lokalne samouprave.
Odrednice dostignute razine jedinica lokalne samouprave: analiza stanja i utvrđivanja unutrašnjih snaga i slabosti te pretnji i mogućnosti iz okružja.
Strateško usmjerenje jedinica lokalne samouprave: Definiranje vizije, misije, strateških ciljeva, odabir ciljnih tržišta i pozicioniranje jedinica lokalne samouprave; selekcija strategija za realizaciju strateških ciljeva, definiranje marketing programa jedinica lokalne samouprave.
Realizacija funkcije jedinice lokalne samouprave: regulatorna, usmjeravajuća, organizacijska, financijska, razvojne funkcije i funkcija zadovoljavanja javnih potreba. Inoviranje organizacione strukture i kulture jedinica lokalne samouprave.
Odrednice kontrole jedinica lokalne samouprave: Definiranje mjerila kontrole, utvrđivanje odstupanja od planiranih veličina i korekcije odstupanja. Vrste kontrole u jedinicama lokalne samouprave.
Tri razine utjecaja na definiranje poželjne i vjerojatne budućnosti jedinica lokalne samouprave: Prva razina - utjecajne snage in marketing okružja, Druga razina - činitelji kojima se definira proces upravljanja marketingom, Treća razina – veličine kojima se definira marketing programa jedinica lokalne samouprave.
Odrednice dostignute razine jedinica lokalne samouprave: analiza stanja i utvrđivanja unutrašnjih snaga i slabosti te pretnji i mogućnosti iz okružja.
Strateško usmjerenje jedinica lokalne samouprave: Definiranje vizije, misije, strateških ciljeva, odabir ciljnih tržišta i pozicioniranje jedinica lokalne samouprave; selekcija strategija za realizaciju strateških ciljeva, definiranje marketing programa jedinica lokalne samouprave.
Realizacija funkcije jedinice lokalne samouprave: regulatorna, usmjeravajuća, organizacijska, financijska, razvojne funkcije i funkcija zadovoljavanja javnih potreba. Inoviranje organizacione strukture i kulture jedinica lokalne samouprave.
Odrednice kontrole jedinica lokalne samouprave: Definiranje mjerila kontrole, utvrđivanje odstupanja od planiranih veličina i korekcije odstupanja. Vrste kontrole u jedinicama lokalne samouprave.
Poslijediplomski studij - Doktorski studij
Strateški marketing u javnom sektoru
1. Analiza teorijskih okvira i zakonitosti promjena u gospodarstvu.
2. Proučavanje prilagođavanja novim uvjetima transformacijom marketinškog sustava.
3. Tehnologija znanstvenog istraživanja mikro i makro marketinškog okruženja.
4. Znanstvena osnova strateškog nastupa javnog sektora na tržištu.
5. Istraživanja u cilju utvrđivanja odrednica ponude javnog sektora.
6. Implementacijski procesi, definiranja marketinške organizacijske strukture i kontrole marketinških ostvarenja.
7. Utjecajni trendovi na marketing u javnom sektoru.
2. Proučavanje prilagođavanja novim uvjetima transformacijom marketinškog sustava.
3. Tehnologija znanstvenog istraživanja mikro i makro marketinškog okruženja.
4. Znanstvena osnova strateškog nastupa javnog sektora na tržištu.
5. Istraživanja u cilju utvrđivanja odrednica ponude javnog sektora.
6. Implementacijski procesi, definiranja marketinške organizacijske strukture i kontrole marketinških ostvarenja.
7. Utjecajni trendovi na marketing u javnom sektoru.
Primjena kvantitativnih i kvalitativnih metoda istraživanja u poslovnoj ekonomiji
Različite metode prikupljanja podataka, te validnost i pouzdanost mjernih instrumenata ( First Komen), Kvalitativne metode istraživanja ( Pavasović Trošt), Primjena neuronskih mreža u znanstvenim istraživanjima ( Štambuk), Istraživanje korištenjem metoda za višekriterijsko odlučivanje ( Jardas Antonić), Istraživanje korištenjem modela strukturalnih jednadžbi ( Dlačić, Milfelner)
Metrika marketinga
Znanstveno određenje marketinškog odlučivanja. Znanstvene osnove mjernog instrumentarija u marketingu.
Izučavanje osobitosti metrike marketinga. Istraživanje i utvrđivanje metrike marketinga za učinkovitost mjerenja marketinga.
Izučavanje osobitosti metrike marketinga. Istraživanje i utvrđivanje metrike marketinga za učinkovitost mjerenja marketinga.
Marketing metrics
1. Scientific background on marketing decision-making
2. Scientific background on measurement instrument in marketing
3. Researching characteristics of marketing metrics
4. Exploring and determining marketing metrics
2. Scientific background on measurement instrument in marketing
3. Researching characteristics of marketing metrics
4. Exploring and determining marketing metrics
Cases of quantitative and qualitative research in business economics
Methods of data collecting, validity and reliability of research instruments (prof. First Komen), Qualitative research methods (dr. Pavasović Trošt), Application of Neural Networks in scientific research (prof. Štambuk), Research using multi-criteria decision analysis (dr. Jardas Antonić), Research using structural equation modeling (dr. Dlačić)
Study Programs in English
Marketing (UNDERGRADUATE study program)
Course objective is to provide knowledge on marketing concept evolution, marketing environment forces and marketing mix elements.
Course content
Marketing triggers and evolution of marketing. Changes in macro marketing environment. Forces in micro marketing environment. End consumers. Industrial consumers. Market research and MIS. Product fundaments and benefit concept. New product development and product life cycle. Prices and its definition methods. Distribution channels. Physical distribution. Integrated marketing communication. Promotional mix elements. Marketing plan. Marketing in special areas.
Course content
Marketing triggers and evolution of marketing. Changes in macro marketing environment. Forces in micro marketing environment. End consumers. Industrial consumers. Market research and MIS. Product fundaments and benefit concept. New product development and product life cycle. Prices and its definition methods. Distribution channels. Physical distribution. Integrated marketing communication. Promotional mix elements. Marketing plan. Marketing in special areas.
Marketing
Expected learning outcomes
Upon completion of the course, the student will be able:
1. to analyse influences from marketing environment
2. to identify and present specifics of market research plan
3. to identify characteristics of different marketing mix elements (product, price, distribution and promotion)
Course content
Marketing Eras and Marketing Concept. Market discrepancies and market functions. Value exchange. Changes in macro marketing-environment. Strengths resulting from micro-marketing environment. Analysis, coordination and control of market activities. Market research and marketing information system. Segmentation, positioning and ethics in marketing. Consumer behaviour as a prerequisite of creating and exchanging value. Business-to-business market specifics and behaviour. Creating value: product value and utility, product elements. Creating value: New product development and product life cycle. Price, influences on price and price determination methods. Importance of distribution in value delivery: distributors and distribution channels. Integrated marketing communication – promotion, elements of promotional mix. Implementation of marketing knowledge and skills.
Upon completion of the course, the student will be able:
1. to analyse influences from marketing environment
2. to identify and present specifics of market research plan
3. to identify characteristics of different marketing mix elements (product, price, distribution and promotion)
Course content
Marketing Eras and Marketing Concept. Market discrepancies and market functions. Value exchange. Changes in macro marketing-environment. Strengths resulting from micro-marketing environment. Analysis, coordination and control of market activities. Market research and marketing information system. Segmentation, positioning and ethics in marketing. Consumer behaviour as a prerequisite of creating and exchanging value. Business-to-business market specifics and behaviour. Creating value: product value and utility, product elements. Creating value: New product development and product life cycle. Price, influences on price and price determination methods. Importance of distribution in value delivery: distributors and distribution channels. Integrated marketing communication – promotion, elements of promotional mix. Implementation of marketing knowledge and skills.
International marketing
Course objectives
Provide students with knowledge of marketing strategies and activities in the international market.
Course content
Basics of the international marketing. Culture as a determinant of the international environment. Other
factors of the international environment. International marketing research. Consumers in
international markets. Foreign markets entry strategies. Strategies of expansion and globalization on foreign markets. Market segmentation and positioning. Creating a brand for international markets.
Product in international marketing. Pricing in foreign markets. Distribution in international markets. Promotional mix of international marketing. International marketing plan. Trends in international marketing, ethics and social responsibility.
Provide students with knowledge of marketing strategies and activities in the international market.
Course content
Basics of the international marketing. Culture as a determinant of the international environment. Other
factors of the international environment. International marketing research. Consumers in
international markets. Foreign markets entry strategies. Strategies of expansion and globalization on foreign markets. Market segmentation and positioning. Creating a brand for international markets.
Product in international marketing. Pricing in foreign markets. Distribution in international markets. Promotional mix of international marketing. International marketing plan. Trends in international marketing, ethics and social responsibility.