Novosti
28.11.2024.
Predstavljenje programa u Kašetici
Dana 26.11. voditeljica programa Prof. dr. sc. Ivana First Komen održala
je u Primorsko-goranskoj Kašetici predavanje malim proizvođačima autohtonih
proizvoda na temu Kako definirati cijenu proizvoda. Tom prilikom
predstavila je i program cjeloživotnog učenja Marketing malih proizvođača: od
tradicije i prirodnih resursa do proizvoda visoke vrijednosti.
Slijedeća
prilika za druženje malih proizvođača, biti će 2. Marketing mingle koji
je planiran za sredinu siječnja. Više informacija uskoro.
10.04.2024.
Uspješno održan 2. ciklus Programa
Od 7. veljače do 20. ožujka u Rijeci je uspješno održan 2. ciklus Programa. U nastavku su prikazana 3 grafikona koja govore o izrazito visokom o zadovoljstvu polaznika.
Prijave za 3. ciklus (ak. godina 24/25) su otvorene!
25.01.2024.
Raspored predavanja novog ciklusa programa
Novi ciklus programa započeti će 7. veljače, prema najavi, i održavati će se prema rasporedu u tablici.
Svako predavanje traje 90 min nakon čega je predviđeno vrijeme od 15-ak min za pisanje vlastitog dnevnika refleksija.
Također između predavanja predviđena je pauza za kavu od 15 min.
Slobodno je još nekoliko mjesta na programu pa molimo sve zainteresirane da se što prije prijave - LINK
15.01.2024.
Događaj Marketing mingle malih proizvođača.
11.siječnja održan je događaja "Marketing mingle malih proizvođača" koji je pružio uvid u teme kojima se bavi program cjeloživotnog obrazovanja „Marketing malih proizvođača: od tradicije i prirodnih resursa do proizvoda visoke vrijednosti". Događaj je privukao znatno pažnju malih proizvođača i studenata te se tijekom 2 sata razvila živa rasprava o uspjesima, izazovima i ključnim marketinškim aktivnosti malih proizvođača. Raspravi su uz prof. First Komen koja je prezentirala rezultate istraživanja svog tima, najviše doprinijeli panelisti:
1. Tomislav Pancirov - Digitalni nomad i konzultant koji je podijelio svoje bogato iskustvo u digitalnim komunikacijama, brendiranju i motivaciji. Njegov digitalni nomadizam dodatno je obogatio panel s perspektivom globalnih trendova.
2. Luka Rossi - Direktor vinarije i destilerije Rossi koji je podijelio ključne strategije koje su izdigle vinariju Rossi među najuspješnije u Istri. Fokus na kvalitetu i obiteljska tradicija čine ih neizostavnim dijelom industrije.
3. Martina Tuta - Osnivačica i vlasnica "Biljkoljupke" OPG-a koja se istaknula proizvodnjom pripravaka od ljekovitog bilja. Njezin doprinos promicanju zdravog načina života kroz blog dodatno je osvijetlio važnost povezivanja s ciljnom publikom.
Pozivamo Vas da nastavimo diskusiju na predavanjima, radionicama i panelima tijekom programa „Marketing malih proizvođača: od tradicije i prirodnih resursa do proizvoda visoke vrijednosti". Za prijavu, slijedite link.
11.siječnja održan je događaja "Marketing mingle malih proizvođača" koji je pružio uvid u teme kojima se bavi program cjeloživotnog obrazovanja „Marketing malih proizvođača: od tradicije i prirodnih resursa do proizvoda visoke vrijednosti". Događaj je privukao znatno pažnju malih proizvođača i studenata te se tijekom 2 sata razvila živa rasprava o uspjesima, izazovima i ključnim marketinškim aktivnosti malih proizvođača. Raspravi su uz prof. First Komen koja je prezentirala rezultate istraživanja svog tima, najviše doprinijeli panelisti:
1. Tomislav Pancirov - Digitalni nomad i konzultant koji je podijelio svoje bogato iskustvo u digitalnim komunikacijama, brendiranju i motivaciji. Njegov digitalni nomadizam dodatno je obogatio panel s perspektivom globalnih trendova.
2. Luka Rossi - Direktor vinarije i destilerije Rossi koji je podijelio ključne strategije koje su izdigle vinariju Rossi među najuspješnije u Istri. Fokus na kvalitetu i obiteljska tradicija čine ih neizostavnim dijelom industrije.
3. Martina Tuta - Osnivačica i vlasnica "Biljkoljupke" OPG-a koja se istaknula proizvodnjom pripravaka od ljekovitog bilja. Njezin doprinos promicanju zdravog načina života kroz blog dodatno je osvijetlio važnost povezivanja s ciljnom publikom.
Pozivamo Vas da nastavimo diskusiju na predavanjima, radionicama i panelima tijekom programa „Marketing malih proizvođača: od tradicije i prirodnih resursa do proizvoda visoke vrijednosti". Za prijavu, slijedite link.
08.01.2024.
Događaj Marketing mingle malih proizvođača.
Ukoliko Vam treba više informacija o programu pridružite nam se na događaju Marketing
mingle malih proizvođača koji će se održati 11. siječnja 2024. godine.
Tijekom ovog događaja odškrinuti ćemo vrata temama koje pokriva program te odgovoriti na Vaša pitanja.
20.12.2023.
Novi ciklus programa započeti će 7. veljače 2024. godine.
Točan raspored predavanja biti će objavljen 2 tjedna prije početka
programa, a predviđeno je da se program izvodi kroz 6 tjedana (srijedom) od 16.15-20.00. S obzirom da je broj mjesta ograničen na max. 20, molimo Vas da se što prije prijavite.