O studiju
Sveučilišni specijalistički studij Marketing menadžment predviđen je u trajanju od jedne (1) akademske godine.
Uvjeti upisa na studij
Pravo upisa na sveučilišni specijalistički studij imaju pristupnici koji su završili sveučilišni dodiplomski studij u trajanju od četiri godine (po starom programu) i studenti koji su završili diplomski studij u trajanju od pet godina (po novom programu) i postigli prosječnu ocjenu 3,5 ili više, te znaju jedan svjetski jezik.
Pristupnici s nižom prosječnom ocjenom od 3,5 mogu ostvariti pravo upisa uz pismenu preporuku dvojice nastavnika s dodiplomskog tj. diplomskog studija.
U slučaju većeg broja prijava pojedine akademske godine od optimalnog, prednost upisa imaju kandidati s boljim prosjekom ocjena na diplomskom tj. dodiplomskom studiju.
Kompetencije polaznika po završetku studija
Znanje o implementaciji marketing koncepcije u tržišnoj ekonomiji smatra se ključnim čimbenikom uspjeha profitnih i neprofitnih organizacija, velikih i organizacija manjih dimenzija. Stoga i transfer znanja koji se ostvaruje studiranjem na sveučilišnom specijalističkom studiju Marketing menedžment polaznicima pruža mogućnosti da doprinesu napretku organizacija u kojima djeluju.
Polaznicima koji završe predmetni studij stečeno znanje tijekom studija pruža mogućnost za široki spektar razvoja i realizacije karijere na različitim poslovima i projektima marketinga kao na primjer razvoju novih proizvoda i/ili usluge, segmentaciji tržišta, stvaranju marke proizvoda, istraživanju tržišta, poslovima vezanim za plasman proizvoda i usluga, specijalizaciju u poslovnom marketingu, definiranju projekata komuniciranja s tržištem i drugo.
Akademski naziv