Online radionica o poslovnoj mreži LinkedIn

Online radionica o poslovnoj mreži LinkedIn

U sklopu EU projekta: „Povećanje zapošljivosti studenata kroz unapređenje Centra za karijere i razvoj stručne prakse – CEZAR", čiji je nositelj Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, Centar za karijere organizira online radionicu o poslovnoj mreži LinkedIn.
 
LinkedIn je najpopularnija poslovna društvena mreža koju koristi više od 600 milijuna korisnika diljem svijeta. Služi za traženje posla, povezivanje s poslovnom zajednicom, ali i puno više od toga.
 
Kako bi studentima što bolje predstavili sve mogućnosti koje LinkedIn nudi, online radionica je podijeljena u dva dijela: za početnike koji se tek trebaju upoznati s osnovama ove društvene mreže te za one koji već imaju kreirane profile, ali žele naučiti kako se brendirati.
 
Prva online radionica - 14. travnja 2021. (srijeda) s početkom u 16 sati
 

NAZIV RADIONICE: Kako koristiti LinkedIn kao genZevac - tips and tricks za početnike.

 

OPIS RADIONICE: LinkedIn u Hrvatskoj postaje sve popularniji. Dok je nekada služio samo kao online CV, danas je to društvena mreža koja se kod nas počela brzo razvijati. Iako mnogi mlađi milennialsi i genZevci misle kako je to mreža za poslovne ljude te da oni nemaju što raditi tamo, to je daleko od istine.

Vrijeme za uskočiti u taj vlak baš kao genZevac je upravo sada, a na ovoj radionici ćete naučiti kako napraviti baš to.

Radionica je namijenjena početnicima te je podijeljena u tri dijela:

 

1. Kako napraviti profil koji će vas izdvojiti iz mase?

2. Kako kvalitetno networkati i pronaći posao?

3. Što objavljivati i kako iskoristiti algoritam u svoju korist?

 

 

Druga online radionica - 28. travnja 2021. (srijeda) s početkom u 16 sati

 

NAZIV RADIONICE: A sad je red na meni - brendiranje generacije Z na LinkedInu

 

OPIS RADIONICE: Dok LinkedIn kao mreža napokon dobiva na svojoj popularnosti i u Hrvatskoj, vrijeme je platformu iskoristiti za osobno brendiranje. Iako mnogi studenti misle kako je LinkedIn mreža na kojoj se brendiraju samo poslovni ljudi - to ne može biti više no krivo mišljenje. Osobni brend jedna je od najvećih vrijednosti koju osoba može imati, a gradi se još od fakultetskih dana. Bez obzira čime se kasnije željeli baviti - poduzetništvom, radom u nekom korporativnom sektoru ili NGOu, osobni brend je nešto što vam nitko ne može oduzeti i što neovisno o promjeni položaja ili karijere uvijek nosite sa sobom. S rastom popularnosti LinkedIna i njegovim (još uvijek) dobrim algoritmom, pred vama je platforma mogućnosti koju samo treba znati iskoristiti za sebe.

 

Radionica je namijenjena osobama koje već imaju otvoren profil na LinkedInu, ali se putem njega žele uspješno brendirati.

Podijeljena je u tri dijela:

 

1. Ja kao brend: Što ponuditi i kako se predstaviti ako sam još student?

2. Zašto sam ja svoj content creator: Kako kreirati sadržaj i što sve on može biti?

3. Algoritam (ni)je nepoznanica: Tips and tricks za viralan sadržaj

 

 

Broj sudionika po radionici je ograničen, a prijave se zaprimaju do popunjenja mjesta putem ONLINE obrasca dostupnog OVDJE. U slučaju većeg broja prijava, kreira se lista čekanja.

 

Napomena: Radionice su namijenjene isključivo studentima Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci, moguće je sudjelovanje u samo jednoj radionici ili u obje.

 

Svi aktivni sudionici će po završetku radionica dobiti potvrdu o pohađanju.

 

 

O PREDAVAČICI:

 

Radionicu će držati Maja Krištafor, novinarka i freelancerica u području digitalnog marketinga. Za sebe voli reći da je aktivistkinja u nastajanju, a o raznim tabu temama rado progovara na svom instagram profilu. Za vrijeme karantene pokrenula i svoj podcast SRIJEDAMA s Majom K kojim se dotakla života nakon pandemije. LinkedInom se bavi već nekoliko godina, a radionice za studente počela je držati 2019. godine s ciljem populariziranja te društvene mreže među mladim Milennialsima i generacijom Z. Do danas je od Maje imalo priliku učiti više od 600 studenata i studentica te iskoristiti mrežu koja u Hrvatskoj postaje sve popularnija.

 

Kalendar

Ova internet stranica koristi kolačiće (tzv. cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Saznaj više