Radionice za studente “Kako održati uspješnu prezentaciju i potaknuti publiku na akciju?”
U sklopu EU projekta: „Povećanje zapošljivosti studenata kroz unapređenje Centra za karijere i razvoj stručne prakse – CEZAR", čiji je nositelj Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, Centar za karijere organizira dvije radionice na temu: "Kako održati uspješnu prezentaciju i potaknuti publiku na akciju?”
Obzirom da su prethodno najavljene
radionice u siječnju odgođene, novi termini su 16. i 18. ožujak 2022. Prva
radionica održati će se 16. ožujka 2022. u trajanju od 16 do 20 sati putem Zoom
platforme. Druga radionica pod nazivom "Kako održati uspješnu prezentaciju i
potaknuti publiku na akciju? – praktični dio”, održati će se u petak, 18. ožujka
2022. u dvorani Aneks u trajanju od 16 do 20 sati. Broj
mjesta je ograničen te se prijave odobravaju redom zaprimanja. Prijaviti se
možete OVDJE.
O RADIONICI:
- Što je uopće uspješna prezentacija i od kojih se dijelova sastoji
- Kako biti uvjerljiv i samopouzdan tijekom javnog nastupa
- Neverbalna komunikacija – kako govorom tijela učinkovito prenijeti poruku
- Korištenje glasa u javnom izlaganju
- Na koji način prilagoditi sadržaj prezentacije očekivanjima publike
- Kako dugoročno pobijediti strah od javnog nastupa
O PREDAVAČU:
Sandro Kraljević, magistar psihologije, vlasnik i direktor tvrtke Mind Lab d.o.o.
Sandro se u svom profesionalnom radu prvenstveno bavi primijenjenom poslovnom psihologijom. Studij psihologije završio je na Filozofskom fakultetu u Zagrebu, i sada najviše obavlja poslove iz područja upravljanja ljudskim potencijalima. To su u prvom redu psihologijska procjena i razvoj djelatnika i menadžera neovisno o njihovoj hijerarhijskoj razini i vrsti djelatnosti te poslovni treninzi i edukacije u svrhu razvoja mekih vještina. Također se bavi business i life coachingom, te općenito uslugama usmjerenima ka unaprjeđenju poslovanja tvrtki kroz razvoj ljudi.
Certificirani je NLP majstor i NLP coach. Također je praktičar mindfulnessa i autogenog treninga. Posjeduje preko 50 certifikata i alata iz područja psihologijske procjene, primijenjene psihologije, razvoja ljudskih potencijala, digitalnog marketinga i brandinga.
Stalni je kolumnist InStore magazina, Poslovnog FM radija, Poslovnog savjetnika, portala Amazonke i časopisa Ja Trgovac. Autor je knjige Kako preživjeti u suvremenoj džungli (2020.).