Više o programu

Više o programu

Svrha programa
 
Plavo gospodarstvo obuhvaća sve aktivnosti povezane s oceanima, morima ili (pri)obalnim područjima (ribarstvo, brodogradnja, turizam te industrije u nastajanju, npr. energija oceana i biotehnologija) s ciljem poticanja ekonomskog rasta i razvoja, povećanja zaposlenosti i unaprjeđenja životne sredine uz, istovremeno očuvanje ekosustava. Podatci Europske komisije upućuju kako plavo gospodarstvo u ukupnom gospodarstvu EU sudjeluje sa prometom u vrijednosti od 566 milijardi eura, generira 174 milijarde eura dodane vrijednosti te zapošljava 3,5 milijuna radnika. Također, projekcije EU upućuju na potencijalni, dvostruko brži rast plave ekonomije od ostalih gospodarskih aktivnosti do 2030. godine, čime će se ostvariti značajne koristi za europsko gospodarstvo. U takvoj situaciji je neophodno potaknuti inovacijske kapacitete malih i srednjih poduzeća povezanih s plavim gospodarstvom kroz korištenje alternativnih načina financiranja (posebno crowdfunding-a) te uključiti i predstavnike lokalne uprave i samouprave kroz organizirane edukacije i ciljane aktivnosti.
 
Polaznici će tijekom provedbe programa steći temeljena i primjenjiva teorijska i praktična znanja o problemima, izazovima, načinima i perspektivama poslovanja u europskom i globalnom okruženju, s posebnim naglaskom na plavo gospodarstvo i njegove prednosti i nedostatke. Polaznici će stečena znanja u budućnosti moći primijeniti u daljnjem razvoju svoje karijere te poboljšati vlastiti položaj na tržištu rada. Nadalje, polaznici će tijekom pohađanja ovoga programa dodatno razvijati kritičko promišljanje, sposobnosti rada u timu te ostale interpersonalne vještine neophodne za uspješno funkcioniranje u dinamičnom europskom i globalnom poslovnom okruženju.
 
Ciljevi programa su: 
1) Analizirati specifičnosti poslovanja u uvjetima globalizacije međunarodnog tržišta te upoznati polaznike sa ključnim izazovima u međunarodnom poslovnom okruženju
2) Upoznati polaznike sa ključnim obilježjima crowdfunding-a kao alternativnog načina financiranja
3) Prezentirati koncepte funkcioniranja uspješnih poslovnih i javnih subjekata koja primjenjuju crowdfunding i ostale alternativne načine financiranja
4) Generirati i implementirati praktična znanja ključna za napredak na tržištu rada te povećati razinu osposobljenosti polaznika za djelovanje u europskom poslovnom okruženju.
5) Produbiti znanja iz područja međunarodnog poslovanja, njegovih instrumenata, mjera i mehanizama koji bitno utječu na konkurentsku poziciju nacionalnoga gospodarstva, ali i njegovih pojedinačnih subjekata
 
Završetkom programa cjeloživotnog obrazovanja polaznici ostvaruju 5 ECTS bodova.

Trajanje i satnica 
 
Ukupno predviđeno trajanje programa je 150 radnih sati. 
 
Provedba programa je planirana kroz pripremne aktivnosti, predavanja, praktične radionice, mentorski rad, studijske posjete te razradu prijedloga vlastite crowdfunding kampanje. 

Mjesto održavanja: Aneks fakulteta, Ekonomski fakultet u Rijeci, Ivana Filipovića 4
                            Računalna dvorana 2, Ekonomski fakultet u Rijeci, Ivana Filipovića 4

Izvoditelji programa (predavači): 
1) doc.dr.sc. Marko Tomljanović, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, voditelj programa
2) doc.dr.sc. Pavle Jakovac, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet
3) prof.dr.sc. Alen Host, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet
4) izv.prof.dr.sc. Igor Cvečić, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet
5) prof.dr.sc. Heri Bezić, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet
6) doc.dr.sc. Dejan Bodul, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet
7) Anita Pribanić, mag.stud.eur., Step Ri znanstveno-tehnologijski park Sveučilišta u Rijeci

Nakon završenoga programa polaznici će moći:
1. Argumentirati prednosti i nedostatke poslovanja u hrvatskom i međunarodnom poslovnom okruženju
2. Identificirati i razumjeti ključne elemente djelovanja politike poduzetništva u EU u kontekstu ostvarenja održivoga razvoja
3. Identificirati najvažnije karakteristike plavoga gospodarstva i njegovu važnost za gospodarstvo Republike Hrvatske i EU
4. Identificirati najvažnije alternativne načine financiranja poduzeća (s posebnim naglaskom na crowdfunding) te kritički promišljati njihove prednosti i nedostatke
5. Razraditi prijedlog vlastite crowdfunding kampanje


Kalendar

Ova internet stranica koristi kolačiće (tzv. cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Saznaj više