Više o programu
Ako ste strastveni mali proizvođač, stvaratelj unikatnih proizvoda poput nakita, suvenira, OPG-ovih proizvoda ili kozmetike i tražite način kako postići veću vidljivost na tržištu, privući nove kupce ili definirati pravu cijenu za svoj proizvod, došli ste na pravo mjesto.
Ekonomski fakultet u Rijeci nudi program cjeloživotnog obrazovanja koji malim proizvođačima proizvoda povezanih s lokalnom tradicijom i prirodnim resursima pomaže u postizanju
visoke tržišne vrijednosti proizvoda. Tijekom programa, stručnjaci iz marketinga i uspješni mali proizvođači podijeliti će s vama alate i strategije za povećanje uspješnosti vaših proizvoda na tržištu. Veliki naglasak staviti će se na prikaz
uspješnih primjera iz prakse, kao i vlastitog iskustva profesionalnog uspjeha te će se kontinuirano nuditi konkretni savjeti i koraci za unaprjeđenje poslovanja polaznika.Kome je program namijenjen?
1. Malim proizvođačima prirodnih, tradicionalnih, ručno rađenih, domaćih, craft i sl. proizvoda
2. Postojećim i budućim nositeljima OPG-a
3. Izrađivačima rukotvorina koji svoj hobi žele pretvoriti u izvor prihoda
4. Osobama koje se žele usavršavati u području marketinga malih proizvođača
Izvođenje i trajanje programa:
Program
uključuje 26 sati interaktivnih predavanja, radionica i panel rasprava i
obuhvaća sljedeće teme:
- Strateški pristup tržištu
- Marketing na digitalnim medijima
- Važnost dizajna i označavanja proizvoda
- Odabir kanala prodaje i
definiranje cijena
- Iskustveni marketing
- Razvoj malog poduzetnika
- Primjeri dobre prakse
Predviđeno je da se program izvodi jednom godišnje, tijekom 6 tjedana između studenog i ožujka (radnim danom popodne) i to veći dio predavanja na Ekonomskom fakultetu, a manji online. Program se odvija u malim grupama (cca. 15 polaznika), a predavanja su prilagođena djelatnostima polaznika. Kroz dijalog, radionice i individualne refleksije, razmatraju se poslovni izazovi polaznika te temeljem njih predlažu konkretni koraci za unaprjeđenje poslovanja. Ovakva struktura programa iziskuje relativno mali vremenski angažman polaznika, a opet dovoljno vremena za promišljanje o načinima primijene prezentiranog sadržaj te upoznavanje i povezivanje s ostalim polaznicima i predavačima.
Točan raspored s datumima, temama i
mjestom izvođenja se objavljuje 2 tjedna prije početka svakog ciklusa
pod
Novosti.
Kompetencije koje polaznik stječe završetkom programa:
- Kritički prosuditi mogućnosti primjene marketinga u vlastitom poslovanju
- Predložiti optimalan marketing miks za svaku odabranu ciljnu skupinu
- Vrednovati kvalitetu digitalne komunikacije svog poslovnog subjekta
Cijena programa iznosi 371,62 EUR.
Što polaznici kažu o
programu?
"2024. sam upisala program "Marketing malih proizvođača
– od tradicije i prirodnih resursa do proizvoda visoke vrijednosti". Od
programa sam htjela
dobiti informacije i znanja kako unaprijediti
poslovanje i razvoj branda kuSshh. Moram pohvaliti vrlo individualni pristup
svakom polazniku. Predavači su bili stručni i pripremljeni za naše brandove, te
smo svaku edukaciju koristili da sagledamo što primijeniti u našem poslovanju
kako bi poboljšali marketing svojih brandova. Kroz ovu edukaciju sam uvidjela
greške u dosadašnjem radu, dobila nove ideje za, nadam se, pozitivniji i bolji
razvoj branda te upoznala divne i stručne ljude koji su otvoreni za podijeliti
svoja poslovna iskustva, dati savjete i poslovno pomoći. Drago mi je da
sam pristupila edukaciji i mislim da bi ovaj program trebali proći svi mali
proizvođači jer daje osnovna znanja koja su razumljiva svima i što je
najvažnije primjenjiva u poslovanju. Najbitnije od svega je da se tijekom
programa dobije velika doza inspiracije od malih proizvođača koji su izgradili
uspješnu poslovnu priču. Hvala prof. Ivani First Komen."
Monika Kovač, suvlasnica branda kuSshh natural, Vrh, Otok
Krk
"Edukacija koju sam imala priliku pohađati obuhvaćala je niz tema, bilo je baš kompleksno i šaroliko. Budući da ja nisam studirala te nisam imala niti priliku slušati predavanja od vrsnih profesora, a ne krećem se u krugu uspješnih poduzetnika, malo sam bila u strahu kako ću se snaći i hoću li ih uopće razumjeti. Međutim, sve je bilo tako tečno prezentirano, jednostavno i razumljivo, a gosti poduzetnici, koliko god veliki i uspješni, predstavili su nam svoje skromne početke i daljnji, često trnovit put, ali sve uz pouku - ako sam mogao ja, sigurno možete i vi, jer ja nisam ništa bolji od vas samo sam puno radio i učio upravo od ovakvih predavača i profesora kao i vi danas! Ovakve edukacije nisu zamjena za fakultet ali su jako dobre smjernice, jako dobra pomoć za one koji žele više! Iskrena preporuka svima!"
Danijela Tonković, Poklon galerija Danijela, Otočac
"Ova mi je edukacija donijela priliku usavršavati svoja znanja uz renomirane stručnjake na raznim područjima. Vidjeti razvojni put kroz "primjere dobre prakse" nekih od dobro poznatih proizvoda sada već svjetske reputacije bilo je u isto vrijeme motivirajuće i ohrabrujuće. Doista se nadam da će i moja Gacka i Lika postati zemlja prilika kroz razne poticaje i potpore kako bi svoje ideje uz pomoć stečenog znanja mogla i valorizirati. Topla preporuka svima - upišite ovu edukaciju i učite od najboljih. Većina odličnih poslovnih priča jednom su bile samo ideje, a uz pomoć stručnjaka lakše je kročiti putem uspjeha!"
Tamara Jurković, mag oec., Turistička agencija Tamara, Otočac
NOVOSTI PRIJAVA NA PROGRAM KONTAKT