Više o programu
Svrha programa
Internet marketing je koncepcija poslovanja prikladna svima koji žele povećati prodaju, smanjiti troškove, povećati prihode, te lakše pronaći kupce, klijente, partnere i članove bez obzira jesu li do sada poslovali uglavnom na klasičnom offline tržištu ili žele pokrenuti novu poslovnu ideju koju će graditi kao online poslovanje.
Online marketing tečaj je osmišljen kao brza poslovna edukacija koja kombinacijom predavanja stručnjaka iz prakse (Newsletter kampanje; Google Adwords; SEO optimizacija; Google Analytics; Social Media Marketing i Video online komunikacija) i radionica (provođenje Newsletter kampanje, postavljanje i optimizacija vlastite Google Adwords oglašavačke kampanje, te izrada plana objava na društvenim mrežama, a sve uz stručnu pomoć i mentorstvo izvođača programa) ostvaruje ravnotežu u smislu širine i dubine ponuđenog sadržaja.
Tečaj je stoga namijenjen kako malim poduzetnicima i djelatnicima u marketingu i prodaji koji žele moći samostalno upravljati jednostavnim oblicima i alatima digitalnog marketinga, tako i menadžerima koji žele razumjeti osnove online marketinga kako bi si olakšali komunikaciju s digitalnim marketing agencijama.
Predavači
Dr. sc. Ivana First Komen, redovita profesorica na Katedri za marketing Ekonomskog fakulteta u Rijeci
Bruno Glavan, vlasnik i direktor tvrtke Nivago d.o.o., nositelj Google Adwords certifikata s bogatim iskustvom u internet marketingu
Tomislav Pancirov, suradnik s višegodišnjim iskustvom u social media marketingu i projektnom menadžmentu i autor bloga tomislavpancirov.com
Isabella Dintinjana, Digital Advertising Manager tvrtke Nivago d.o.o.
Trajanje i satnica
Raspored sati pogledajte ovdje
Mjesto održavanja: Ekonomski fakultet u Rijeci, Ivana Filipovića 4, Računalna dvorana broj 2 na I. katu zgrade fakulteta
Ishodi učenja:
Po završetku programa polaznici će moći:
-Identificirati mogućnosti korištenja različitih oblika i alata Online marketinga,
-Pripremiti interesantan i relevantan sadržaj za online komunikaciju,
-Procijeniti uspješnost vođenja online kampanja,
-Stvoriti Newsletter kampanju,
-Kreirati i upravljati Google Adwords kampanje,
-Osmisliti načine optimizacije web stranice (SEO) i online kampanje,
-Otkriti podatke važne za donošenje marketinških odluka korištenjem Google Analytics,
-Planirati aktivnosti angažiranja zajednice na društvenim mrežama.
Predviđeni broj polaznika
10 - 15