WE-COLLAB

WE-COLLAB

Projekt „Collaborative and transparent use of Learning Analytics in online university courses, valuing the learner role and exploiting advanced monitoring equipment" („WE-COLLAB") financiran u sklopu programa Erasmus+, ključna mjera 2 – strateška partnerstva.


Projekt traje ukupno 36 mjeseci, od 1.2.2022. do 31.1.2025.

 

U provedbu projekta je, uz Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, kao nositelja projekta, uključeno još pet znanstvenih institucija iz isto toliko zemalja (Copenhagen Business School, Danska, National Technical University of Athens, Grčka, Kaunas University of Technology, Litva, Sapienza Universita di Roma, Italija i Universidad Autonoma de Madrid, Španjolska) te dva poslovna subjekta iz Italije; Brain Signs i Link.

 

Ukupna vrijednost projekta je 396.352 EUR.

 

Svrha projekta

WE-COLLAB usmjeren je na inovativne prakse u digitalnom dobu. Kroz uključivanje analitike učenja, kao i neuromarketinških alata i metoda, Projekt doprinosi inovativnosti u visokom obrazovanju. Partneri, ali i vanjski dionici, biti će u mogućnosti učiti o tim alatima kroz intelektualne rezultate projekta koji će biti javno dostupni. Na taj će se način stvoriti sistem podrške za unaprjeđenje društvenih vrijednosti i poticati inkluzivnost i internacionalizacija.

Konačni cilj je premošćivanje odnosa između nedovoljne uključenosti studenata u proces učenja u online okruženju biti će postignut kroz projektne aktivnosti i definirane rezultate dobivene iz fokusiranosti na: odabir i razmjenu različitih materijala za učenje, korištenje sofisticiranih tehnika analize učenja, praćenje pogleda i neurološkog odgovora studenta uključenog u proces učenja i na temelju svega toga – stvaranje uputa temeljenih na primjerima dobre prakse.

 

Očekivani ishodi

Šest očekivanih ishoda Projekta, povezanih u koherentnu cjelinu.

Prvo, razvoj platforme za e-učenje kao baze na kojoj će se cijeli Projekt kasnije provoditi.

Drugo, prikupljanje, odabir i analiza različitih materijala za učenje dostupnih svim partnerima za kasniju upotrebu i daljnju analizu kao i pripadnicima ciljne populacije (studenti, nastavnici i vanjski dionici).

Treći ishod fokusiran je na izradu materijala za učene i poučavanje kompatibilnih za analizu učenja s prednostima i za studente i za nastavnike. Četvrti cilj usmjeren je izradi sheme treninga s ciljem dijeljenja znanja i osiguravanja održivosti. Napokon, podaci prikupljeni neuromarketinškim alatima koristit će se pri izradi uputa temeljenih na primjerima dobre prakse i rezultatima istraživanja sve u svrhu poboljšavanja uključenosti studenata u online metode poučavanja.

 

Voditelji projekta su Matia Torbarina, mag. psych. i doc. dr. sc. Maja Vujičić.

U provedbu projekta uključena je i Ema Murić, mag.iur.


 

Kalendar

Ova internet stranica koristi kolačiće (tzv. cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Saznaj više